Chapter 18

775 48 3
                                    

18. fejezet

"Szóval um..." Yoongi felhúzta az egyik szemöldökét, majd Jimin felé magasodott, ezzel a pírtól vörös fiút alacsonynak éreztetve. "Az én um... Az anyukám azt kérdezi, hogy lenne kedved átjönni vacsorára?" Yoongi barátai kedvesen néztek az aranyos fiúra, várva Yoongi válaszára. Taehyung távolról nézte őket, mentálisan támogatva Jimint, mint ahogy egy jó barát tenné.

Jimin ezzel bevallotta, hogy már mesélt az anyjának róla. "Persze." Jimin felnézett, és pislogott a másik hangjára. "Rendben... Akkor gyere át hatra." Yoongi bólintott egyet, aztán intett Jiminnek. 

Jimin a földet nézte ahogy gyors tempóban elsétált a többiek tekintete elől. Taehyung az egyik osztályterem ajtajánál bujkált. 

"Hogy ment?" "Vacsorázni fogunk hatkor..." Taehyungnak fülig ért a szája a híres téglalap mosolyával. "Oké, látnom kell Jungkookot az órák előtt, majd találkozunk." "Igen, majd találkozunk." Jimin bement a fiú mosdóba, és mély lélegzetvételekkel írt az anyukájának. A tény, hogy előjött belőle a fangirl nem segített. 

Persze, Jimin anyja szerette volna azt az ideális életet, ahol életet ad a fiának, aki feleségül megy egy nőhöz, és akinek gyerekei lesznek, ezzel folytatva a családot, de tudtad, hogy az ő pici babája, Jimin még véletlenül sem heteró. De egészen addig, amíg ő boldog volt, ez egyáltalán nem zavarta a nőt. 

Mondjuk ez már nem mondható el Mr. Parkról.


Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Where stories live. Discover now