Chapter 20

772 50 3
                                    

20. fejezet

Yoongi tényleg azt gondolta, hogy Jimin egy újabb olyan ember, aki csak azért szemelte ki őt magának, mert jól nézett ki. Csak egy másik idióta, öntudatlan patkány, akivel majd játszhat, de Jimin egyáltalán nem ilyen volt. És Yoongi kezdte kedvelni a fiút, viszont fogalma sem volt arról, hogy hogyan kezelje ezt. "Ugye rájöttél arra, hogy teljesen rendben van szerelmesnek lenni?" kérdezte Namjoon az idősebbtől.

Mind Yoongi kanapéján, székein, és a földön ültek. De az utóbbi is rendben volt, hiszen Yoongi háza valószínűleg a legtisztább hely volt a Földön. Természetesen nem ő takarított, a szülei meg sosem voltak otthon, szóval felvettek egy szobalányt, aki minden második nap jött. Ez lehet sok volt, de meg is kapta érte rendesen a pénzét.

Pizzás dobozok hevertek az asztalon, sörökkel együtt. Yoongi felnyögött. "De én- Én tudom hogyan bánjak kanos lányokkal, de nem tudom hogy kezeljem Park Jimint." Hoseok kuncogott. "Hm, és milyen Park Jimin?"

"Ő egy alacsony, imádni való személy, aki sokkal többet tartalmaz, mint bármelyik kanos ember akivel eddig randiztam." Seokjin és Namjoon egymásra pillantottak, majd ránéztek Yoongira. "Szerelem," suttogta a legidősebb mielőtt felvett volna egy újabb szelet pizzát.

"Jungkook?" "Hm?" "Hogyan kezeled Taehyungot?" A kérdés megnevettette a legfiatalabbat, aki aztán várt egy pár pillanatot, hogy összeszedje a gondolatait. "Nos... Csak mindig hallgass rájuk, és vedd figyelembe az érzéseiket." A válasz jó volt, viszont Yoongi még jobban szenvedett miatta.

"Nem tudom ezt tenni! A dühkezelési problémáim nem engedik azt, hogy figyelembe vegyem mások érzéseit." Namjoon felröhögött. "De hyung, mivel dühítene fel téged Jimin? Ő az ártatlanság jelképe." 

"Most arra bátorítotok, hogy tegyem tönkre ezt az ártatlanságot, ugye tudjátok?" Seokjin döbbenten nézett maga elé. "Szerintem csak maradj a sulinkban lévő kanos embereknél, oké?"

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant