55. fejezet
"Csalódtam benned." "Sa-sajnálom." "Csak hagyd abba a sírást, hazaviszlek." Jimin döbbenten nézett maga elé. "De az anyukám-" "Majd beszélek vele."
"Árulkodós."
Yoongi megforgatta a szemét. "Nyugodtan utálhatsz emiatt." Jimin csak még jobban elkezdett sírni a mondat miatt. "Nem utállak, hyung," nyafogott.
"Cs-csak elszo-elszomorít az, hogy cs-csalodtál bennem." Yoongi csupán csak sóhajtott. Kiszállt az autóból, majd Jiminnek is kinyitotta az ajtót. "Hol vannak a kulcsaid?" Jimin próbálta megtalálni a kulcsait, remegő kezekkel, amivel felidegesítette Yoongit, szóval türelmetlenül kikapta a azokat a fiatalabb kezéből, és kinyitotta a bejárati ajtót.
"Fiúk, máris itt vagytok- Jimin? Jól vagy, Édesem?" Jimin nem mondott semmit, csak felment az emeletre. Közben és figyelmen kívül hagyta az anyját. Mrs. Park Yoongi felé nézett. "Mi történt?"
"Jimin, um..." "Csinálok egy kis teát, gyere," mondta, mire Yoongi követte őt a konyhába. "Szóval?" kérdezte, miután átnyújtotta az üveget Yoonginak. "Jimin dohányzott." "Mi?"
"Nem hiszem, hogy majd kiabálnod kell vele ezért. Igazából én tulajdonképpen már megtettem." "Ah, ezért sír?" Yoongi bólintott. "Sajnálom Mrs. Park. Nem kellett volna megengednem neki, hogy jöjjön-" "Ez nem a te hibád, Yoongi-ah." Yoongi sóhajtott.
"Megértem, ha nem szeretnéd, hogy Jimin velem... és a barátaimmal lógjon. Még én sem szeretném ezt. Nem akarok rossz hatással lenni rá Mrs. Park, sajnálom-" "Oh, ne már, Yoongi," sóhajtott Jimin anyukája.
"Nézd, nem bánnám, ha Jimin egy olyan embert kedvelne, aki nem annyira olyan, mint... te. De... biztos vagyok abban, hogy több vagy, mint néhány tetkó és cigaretta. Egyedül az számít, hogy Jimin nagyon kedvel téged. Értékelem azt, hogy tényleg vigyázol rá, szóval... köszönöm."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]
FanficJimin titokban leveleket rak a végzős kiszemeltjének a szekrényébe azért, mert túlságosan is félénk ahhoz, hogy szemtől szemben beszéljen vele. - 15 éves elsőéves Jimin - 19 éves végzős Yoongi - fordítás!