Chapter 40

653 40 0
                                    

40. fejezet

"Szerintem már az apukám el is ment dolgozni." mondta Jimin miközben felugrott a pultra, a kezeit Yoongi felé nyújtva. "Szóval reggelit kéne csinálnunk," motyogta miközben Yoongi dereka köré rakta a karjait, aki közben beállt Jimin lábai közé.

"Mi van az anyáddal?" kérdezte halkan amikor Jimin meg akarta csókolni őt. "Valószínűleg még alszik," suttogta mielőtt Yoongi ajkaihoz nyomta volna a sajátját. Yoongi Jimin csípőjére rakta a kezét amikor átváltottak nyelves csókba.

Jimin becsúsztatta a kezét Yoongi pólójába, ezzel a hátát simogatva, mire Yoongi megfogta az arcát. Jimin belesimult az érintésébe.

Ez egészen addig tartott amíg meg nem hallottak egy köhögést. Jimin leugrott a pultról.

"Any-anya-" "Oh, mintha eddig nem tudtam volna," forgatta meg a szemeit, majd ásítva nekiállt kávét készíteni. A két fiú még mindig lefagyva állt.

"T-te-" "Mire számítottál akkor, amikor úgy jöttél haza, hogy ki volt szívva a nyakad? Nem mellesleg, borzalmas vagy az elfedésében." dünnyögte. "És teljesen rendben van ezzel a kapcsolattal Mrs. Park?" "Nem zavar, ha együtt vagytok, de ez ne forduljon elő többé a konyhámban," mosolygott rájuk kedvesen. 

"Sajnálom anya."

"Mhm."

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora