Chapter 35

716 44 1
                                    

35. fejezet

"Oh Yoongi... Szia," Mrs. Park mosolyogva nyitott ajtót miután valaki becsengetett hozzá. "Jimin az emeleten van." Yoongi bólintott, majd megköszönve a segítséget indult fel, miközben Mrs. Park folyamatosan figyelte. Hát persze, hogy látta a szívás nyomokat a pici babájának a nyakán, és teljesen biztos volt abban, hogy Yoongi csinálta azokat.

Jimin nagyon sok időt töltött vele, szóval ki más lehetett volna? Az, hogy ő és Taehyung csak barátok voltak tiszta volt Mrs. Parknak, egyszerűen csak Yoonginak kellett lennie. Nem arról volt szó, hogy nem támogatja őket, csak szerette volna, ha Jimin óvatosabb lenne. A fia törékeny volt, Yoongi meg inkább keménynek tűnt. Bár ez talán nem is volt olyan rossz dolog.

De közben attól is félt, hogy Yoongi túl sok lesz majd Jiminnek. Egyértelműen láthattad a tetkókat és piercingeket a füleiben, Mrs. Park nem tudott mást tenni, rárakott egy apró sztereotípiát. Ráadásul Yoongi cigizett is, és nem akarta, hogy a fia részt vegyen abban. Mondjuk ezt Yoongi sem szerette volna.

Mindezektől eltekintve, Yoongi kedvesnek tűnt. Ezekkel a gondolatokkal ment vissza a konyhába, hogy befejezze a vacsorát. "Szia, szép fiú," mondta Yoongi, ahogy belépett a másik szobájába, ahol látta Jimint telefonnal a kezében feküdni. Rádobta azt a matracra, felállt, és rámosolygott Yoongira. "Ideges vagyok."

"Miért?" "Mert... ez lesz az első alkalom, hogy itt alszol, és nálad általában meg van az a szabadságunk, hogy bármit csinálhatunk... de nekem a szüleim itt vannak, és az apukám egy picit-" "Jimin-ah. Minden rendben lesz." adott egy apró puszit a fiatalabb orrára.

"Ölelkezhetünk vacsoráig?" "Persze." Ezzel mind a ketten lefeküdtek, telefonjukkal a kezükben. Jimin feje az idősebb mellkasán volt, a lábaik pedig össze voltak gubancolódva.

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora