66. fejezet
Már eltelt három év. Taehyung és Jimin már tizennyolc éves végzősök voltak a gimiben, míg a barátaik szintén végzősként jártak be a fősulijukba. "Anya? Apa? Beszélhetnénk?" kérdezte Jimin, miközben besétált a nappaliba, ahol a szülei éppen drámát néztek.
Az apja lejjebb vette a hangerőt a TV-n, Jimin úgy értelmezte ezt, hogy már figyelnek rá. "Szóval, hamarosan végzek a gimivel, Yoongi meg a fősulival..." kezdett bele. "Mit szeretnél, édesem?" kérdezett rá Mrs. Park.
"Szóval Taehyunggal gondolkoztunk azon, hogy összeköltözünk... Yoongival és Jungkookkal." A férj és feleség egy sóhajjal néztek egymásra. "Magunkra tudnál hagyni minket apáddal egy pillanatra?" Mrs. Park mosolyogva nézett rá, mire Jimin bólintott.
"Persze, akkor eltűnök egy picit," mondta, majd elkezdett hátrálni a bejárati ajtóig. Igen, Mr. Park tudott a kettejük kapcsolatáról. Örült neki? Egyáltalán nem. De tudta, hogy ezt nem Jimin választotta, és még akkor is, ha nehezére esett elfogadnia tudta, tisztelnie kell.
"Mit gondolsz?" fordult a férjéhez. "Hát... még frissek és fiatalok vagyunk ahhoz, hogy eltartsuk magunkat, jól érezheti magát a kis barátaival, és majd visszajön amikor idősek leszünk," kuncogott, mire Mrs. Park elmosolyodott.
"De... Ő a mi babánk és-" "Szívem, Taehyunggal és két másik felnőtt férfivel fog élni, szerintem rendben lesz." Mrs. Park sóhajtva bólintott. "Rendben..."
Jimin elvigyorodott, amikor meglátta Taehyungot Jungkookék lépcsőháza előtt, viszont ez a mosoly gyorsan átment ajakbiggyesztésbe, amikor meglátta, hogy a barátja éppen cigizik. Nem mondott rá semmit, csak megölelte a fiút. "Megyünk?"
"Hm? Aha, csak előbb befejezem ezt." Jimin csupán csak sóhajtott. "Muszáj ennyire elítélni?" Jimin sértődötten megrázta a fejét, ezzel összekócolva a most már fekete haját. Taehyung óvatosan megdörzsölte a Jimin nyakán található chokert, majd lehajolt hozzá, hogy megpuszilja az arcát.
"Jól vagy, Taehyung-ah?" kérdezte Jimin aggódva. Taehyung nagyon bújos, amikor mérges, és csak akkor cigizik, ha szomorú. "Veszekedtünk Jungkookkal... Nm nagyon szeretnék most itt lenni..." Jimin sóhajtva nézett fel az épületre.
"Írjunk nekik, hogy valami közbe jött, aztán menjünk el hozzád beszélni a veszekedésetekről, hm?" Taehyung bólintva dobta ki az elszívott cigijét.
"Igen, az jó lenne."
lassan, de biztosan érkezünk a történet végéhez:) még (ha jól számoltam) hét fejezet van hátra
KAMU SEDANG MEMBACA
Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]
Fiksi PenggemarJimin titokban leveleket rak a végzős kiszemeltjének a szekrényébe azért, mert túlságosan is félénk ahhoz, hogy szemtől szemben beszéljen vele. - 15 éves elsőéves Jimin - 19 éves végzős Yoongi - fordítás!