26. fejezet
Péntek volt, és az iskolának pont akkor lett vége, viszont a rózsaszín hajú fiú nem mehetett el Hiroko búcsú ölelése nélkül. "Csináltok valamit délután?" kérdezte Jimint és Taehyungot, még mielőtt külön váltak volna. "Igen, Yoongival fogok vacsorázni," motyogta szégyenlősen.
"Uhhh... vacsora est a pároddal, értem." Jimin arca teljesen piros lett. "Ő-ő nem a pá-párom." "Tényleg? Nekem azt mondta, együtt vagytok." Jimin döbbenten nézett maga elé. "Azt mondta együtt vagyunk?!" kiabálta. Hiroko bólintott egyet. Jimin Taehyung felé fordult kitágult szemekkel, majd megszorította a gallérját.
"A párjának nevezett!" vigyorgott mielőtt elkezdett hazafutni. "...Én szabad vagyok délután," mondta Taehyung, Jimin után nézve. "Akkor gyere velem."
-
Jimin lefutott a lépcsőkön az ajtóhoz, majd kiabálva elköszönt, de mielőtt ki tudta volna nyitni az ajtót az anyja megállította. "Hova mész, fiatal ember?"
"Yoongihoz... csinált vacsorát." "És? Én is csináltam." Jimin elkezdett nyafogni. "Kérlek, anya. Még 11 előtt hazaérek, ígérem." A nő úgy tett mintha elgondolkozna rajta. "Csakt i ketten lesztek?" Jimin bólintott. Nem értette, hogy az anyja az miért aggódott ennyire ezért, amikor általában izgatottan engedi el Jimint Yoongi házába.
"Mi az, anya? Kedveled Yoongit, nem?" Egy lágy mosolyt adott a fiának. "Persze hogy kedvelem, édes, nagyon kedvesnek látszik. Csak... idősebb nálad, és nagyon különbözik tőled. És nem mintha zavarna, de ti ketten többnek tűntök barátoknak." "Mi csak barátok vagyunk, esküszöm."
A nő egy sóhajjal bólintott. "Rendben, menj, érezd jól magad." Jimin elmosolyodott.
"Köszönöm, anya," megpuszilta az arcát mielőtt kisétált az ajtón, Yoongi birodalmába.
ESTÁS LEYENDO
Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]
FanficJimin titokban leveleket rak a végzős kiszemeltjének a szekrényébe azért, mert túlságosan is félénk ahhoz, hogy szemtől szemben beszéljen vele. - 15 éves elsőéves Jimin - 19 éves végzős Yoongi - fordítás!