Chapter 13

815 50 0
                                    

13. fejezet

"Igen?" Mrs. Park kérdő hangnemben beszélt, amikor kinyitotta a bejárati ajtót, és meglátta a fekete hajú fiút, aki az ujjait összefonva állt ott. "Üdvözlöm, Mrs. Park. Yoongi vagyok, Jimin barátja... itthon van?" hajolt meg Yoongi.

A nő bólogatott mielőtt odahívta volna Jimint, és elment ahogy hallotta a fiút a lépcsőkőn lefelé futni. Jimin haja kócos volt, hiszen csak most szárította meg. Egy rövidnadrágot és egy bő pulcsit viselt, ami megmutatta a kulcscsontját. "Hyu-hyung?" Jimin epirult.

Annyira aranyos, gondolta Yoongi.

"Beszélhetnénk a szobádban?" Jimin bólintott egyet, majd felsétált az emeletre, az idősebb fiú meg követte őt a szobájába. "Én csak... biztos akartam abban lenni, hogy jól vagy." "Tényleg? azt hittem, nem törődsz senkivel sem," viccelt Jimin, a másik kialakult sulis képére utalva. 

"Csak nem vagyok jó a kimutatásba," motyogta Yoongi. "Tudom, csak vicceltem... Egyébként jól vagyok." Jimin leült az ágyára. Nyugodtnak és összeszedettnek tűnt kívülről, viszont belül kissé ki volt akadva. A Min Yoongi a házában volt. A szobájában. 

"Megcsókollak, ha őszintén válaszolsz."

Jimin elpirult mielőtt eljátszotta a sértődöttet. "Ki mondta, hogy meg akarlak csókolni?" "Oh, szóval hazudtál?" Jimin lenézett a padlóra. "Vagy csak a leveleid átverések voltak-" "Nem, nem voltak azok!" 

Yoongi elmosolyodott mielőtt leült Jimin mellé. "Tudom. Szóval... Elmondod nekem?" 

"Nem. Nem akarom, hogy az első csókom egy alkuból származzon."

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora