Chapter 11

812 51 1
                                    

11. fejezet

Azt a délutánt, aminek egy remek emléknek kellett volna lennie Jimin számára, amire gondolhatott volna amikor egyedül van elrontották. Mosolyogva kellett volna hazamennie, és mesélnie kellett volna Yoongiról.

Az az anyja azt mondta volna, hogy legyen óvatos, de közben nagyon örült volna neki, és titokban tartották volna Jimin érzéseit az idősebb férfi felé az apja elől. Hoseok szégyentelenül viselkedett. Rárakta a kezét Jimin combjára és elrontotta azzal a kedvét, hogy megdörzsölte a belső combját. 

Az, hogy Jimin megijedt, egy gyenge kifejezés. Csinált bármit is, hogy Hoseok így viselkedjen vele? Véletlenül adott neki egy félreérthető jelet? Jimin biztos volta abban, hogy nem csinált semmit sem rosszul, mégis magát hibáztatta. 

"E-elmegyek a mosdóba," dadogta Jimin. Csak el akart menekülni, de Hoseok úgy gondolta, hogy a természet őt is hívta. "Mit-Mit csinálsz?" kérdezte Jimin halkan. Hoseok lebiggyesztette az ajkait. "Úgy fogsz tenni, mintha nem tetszene?" A férfi sarokba szorította Jimint.

Miért csinálod ezt? A dolgoknak jól kellett volna menniük, miért kell Yoongi egyik barátjának egy seggfejnek lennie? Ne rontsd el a Yoongival töltött időmet.   

Jimin rákiabált volna Hoseokra, ha nem lett volna ennyire rémült. "S-sajnálom, ha te-tettem val-valami olyat, amivel félrevezettelek téged, d-de én csak Yoongi hyungot kedvelem." Hoseok megint lebiggyesztette az ajkait.

"Milyen rossz."


Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora