Chapter 56

596 29 1
                                    

56. fejezet

Mrs. Park kopogott Jimin ajtaját, mielőtt benyitott volna. Hallotta azt, hogy a fia sírt. Annyit látott, hogy Jimin belenyomta az arcát a párnájába, remegve. "Oh Jiminie, miért sírsz ennyire?"

"Me-mert Yoongi ha-haragszik r-rám, és ne-nem ha-hallgattam rá." "Hé, az anyád is haragszik rád," mondta miközben leült mellé, és elkezdte simogatni a hátát. 

"Ezzel nem se-segítesz," nyafogott. "Nem is az a célom, azt akarom, hogy megbánd amit tettél." "Megbántam!"

"TUDOM, HOGY ELRONTOTTAM, SAJNÁLOM!" "Nyugodj meg Jimin-ah, a legtöbb ember kipróbálja a cigit valamikor. Mérges vagyok, de ez nem a világ vége."

Igenis az volt. Miatta Yoongi feldúlt lett. Szóval Jimin szorosan megragadta a haját, mikor nem talált semmi mást a szobában, amivel bántani tudta volna magát. Az anyja rögtön tudta mire gondol Jimin, miután látta ahogy a fia átnézi a szobáját. 

"Jimin!" elütötte Jimin kezét a hajától. "Le kell nyugodnod." "De anya-" "Semmi de! Ne túlozz Jimin, ilyen az élet. Történnek dolgok, az emberek tovább lépnek. Ne próbáld meg bántani magad emiatt! Mi a bajod?"

Jimin végre már nem kapkodta olyan hevesen a levegőt. "Nem tudom..."

"Nem tudom, anya."

Jimin csak nem viselte jól azt, ha kiabálnak vele.

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora