70. fejezet
"Tessék?" "Jól hallottál, Taehyung. Tudod, csak azért, mert Jungkook nem ad neked elég figyelmet, még nem kell Yoongival flörtölnöd." Taehyung összezavarodva felvonta a szemöldökét.
"É-én nem flörtölök vele, mi a fenéről beszélsz?!" Jimin megsértődve állt fel. "Oh, kérlek... Konkrétan mindennap eldobsz valamit előtte, hogy aztán lehajolhass. Mindig a vállát, vagy a karját fogod, ha melléd ül a hajával játszol." Taehyung megvonta a vállát.
"És?" most már ő is felállt. "Először is, semmi szart nem ejtek le szándékosan. Másodszorra, mind a négyen ilyen bújósak vagyunk, Jimin. Csak az, hogy bizonytalan vagy, még nem jelenti azt-" "Hé."
A két fiatalabb Jungkook felé kapták a fejüket, aki keresztbe tett kézzel nézett rájuk. "Miről van most szó?" "A barátodról, aki el akarja lopni a páromat." "Jiminről, aki a bizonytalanságát rajtam tölti ki," mondták egyszerre. "Jimin, menj keresd meg Yoongit, addig én beszélek Taehyunggal." Jimin sértődötten engedelmeskedett.
"Nem próbálom megszerezni Yoongi hyung figyelmét, Jungkookie hyung," nyafogott Taehyung a barátjának. "Tudom," Jungkook óvatosan elmosolyodott, majd megölelte a fiatalabbat. "Egy ribancnak hívott..." Jungkook megsimogatta a másik arcát.
"És én csak vicceltem..." motyogta. "Taehyung, függetlenül ettől, nem kellett volna így bizonytalannak hívnod őt... ő csak nagyon védelmező, ha Yoongi-" "És? Én is szoktam féltékenykedni, ha rólad van szó, de nem hívom őt egy ribancnak, és nem hazudok róla amikor te is a szobában vagy." Jungkook felsóhajtott.
"Jimin, csak hazugságokat kreálsz a fejedben... Taehyung semmit sem próbál csinálni, mindannyian tudjuk, hogy csak jó szándékai vannak. Nem fogom többé az 'én fiúm'-nak hívni még egyszer, ha ilyen hatással van rád, ígérem." Jimin megrázta a fejét, könnyek folytak végig a lebiggyesztett száján. A kezével a lába között lévő ágyneműt szorongatta.
Úgy nézett ki, mint egy hisztiző baba, és talán pontosan az is volt. "Ez nem ró-rólad szól, ha-hanem róla!" "Ne emeld fel a hangod, és nyugodj le," mondta Yoongi miközben óvatosan megcsípte Jimin combját. "Úgy viselkedsz most, mint egy baba. Az érveid, hogy Taehyung miért akar engem elcsábítani, hülyeségek. És ezt te is tudod." Jimin álla megremegett.
"Gyerünk Jimin, hagyd abba a sírást. Ez hülyeség." Jimin arca piros lett. Annyira, hogy Yoongi félt, fel fog robbanni. Jimin csak mérges volt, amiért az idősebb nem hallgatta meg. Ahogy senki más sem.
"Te vagy a hülye!"ordította lobbanékonyan.
Yoongi megragadta Jimin állát, ezzel kényszerítve a fiatalabbat, hogy ránézzen. "Itt maradhatsz, és gondolkodhatsz a hibáidon. Majd akkor gyere ki, amikor készen állsz bocsánatot kérni, és úgy viselkedni, mint egy igazi felnőtt," ezután, Yoongi elhagyta a szobát.
STAI LEGGENDO
Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]
FanfictionJimin titokban leveleket rak a végzős kiszemeltjének a szekrényébe azért, mert túlságosan is félénk ahhoz, hogy szemtől szemben beszéljen vele. - 15 éves elsőéves Jimin - 19 éves végzős Yoongi - fordítás!