Chapter 62

595 32 2
                                    

62. fejezet

Jimin furcsán érezte magát. Úgy érezte, hogy mindenki tudta. Mintha minden egyes ember tudta volna, mit csinált tegnap, és mindenki egy ribancnak találta volna érte. "Miért vagy ennyire ideges, Jimin?" kérdezte Taehyung, mire Jimin elejtette a könyveit. "M-mi, én nem- miről be-beszélsz-" "Jimin-ah... nyugodj meg."

Taehyung lehajolt, és visszaadta a leejtett könyveket Jiminnek, aki csak döbbenten nézett maga elé. "Mi történt?" Jimin sóhajtott. Megfogta Taehyung kezét, és egy üres tanterembe húzta. "Én- um... szóval Yoongival nála voltunk tegnap, és..." "És?" "Hát mi..." Jimin közelebb hajolt.

"Szexeltünk," suttogta. Taehyung megforgatta a szemét. "Lefeküdtél a fiúddal, wow milyen nagy dolog." Jimin elkezdett nyafogni, mert Taehyung nem volt nagy segítség. "De még csak nem is a fiúm! Ettől ribanc lettem!"

"Jimin. Eddig csak egy emberrel voltál, érted? Nem leszel ettől ribanc. Egyébként is, hyung és te már túl vagytok a 'kérdezzük meg egymást, hogy legyünk hivatalosak' fázison. Elintéztétek egy 'szeretlek'-kel és egy 'akarlak'-kal. Jimin sóhajtott, majd leült az egyik asztalra.

"Nem érezted magad furcsán, miután először csináltátok Jungkookkal?" Taehyung elfintorodott. "Nem... de a fenekem fájt," kuncogott. "Nézd, Jimin... Tetszett?" A rózsaszín hajú fiú bólintott. "Tae, imádtam."

"Annyiszor lehetsz együtt szexuálisan valakivel, ahányszor csak akarsz, nem leszel attól ribanc, mert csinálod a szerelmeddel." Jimin nem tűnt túl biztosnak a dologban. "Még csak tizenöt vagyok hyung... gyerekeknek nem kellene ilyet csinálniuk." "Ha te készen állsz rá, akkor nem számít az, hogy egy gyerek vagy. Egyébként is, szerinted én ribanc vagyok?" Jimin gyorsan megrázta a fejét. "Persze, hogy nem."

"Akkor miért tartod magad annak, ha nem különbözünk ebben?"

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora