Chapter 15

827 49 1
                                    

15. fejezet

Jimin pontosan délután hétkor kopogott Yoongi ajtaján. Mindent megtett azért, hogy időben legyen. Ki tudja, lehet, hogy Yoongi utálja azokat az embereket, akik öt perccel korábban, vagy később érkeznek meg. "Szia gyönyörű," mosolygott Yoongi.

Jimin elpirult, majd belépett. "Jó illatok vannak," mondta egy apró mosollyal. Yoongi megköszönte, aztán elvezette őt az elegáns étkezőjükbe, amire az anyja annyira büszke volt. "Ma egyedül vacsorázol?" kérdezte Jimin, mire Yoongi megrázta a fejét. "Namjoon elhívott ma vacsorázni."

"Akkor miért nem mentél vele?" "... Veled akartam lenni." Jimin megint zavarba jött, a feje még vörösebb lett, ahogy leült a barna és arany színű székre. "Sört?" "... Üdítőd nincs?" Yoongi elnevette magát.

"Hát persze." Jimin annyira más volt Yoongi barátaihoz képest, nem tudta hogyan kéne viselkednie mellette. Általában a "Sört?" kérdést az "Igen." válasz követte. "A szüleid nem tanították meg neked, hogy ne igyál délután üdítőt?"

"Nos... Lázadok... Üdítőt fogok inni délután." Yoongi felkuncogott Jimin szarkazmusára, majd adott neki innivalót. 

"Szóval... Hogy van Hoseok hyung?" Yoongi sóhajtott és leült. "Ő... Jól van, azt hiszem. Most nem vagyunk a legjobb időszakunkban, de ez majd idővel javulni fog. Sajnálom azt, amit tett. Mostanában meglehetősen kanos volt." Jimin testhőmérséklete még melegebb lett, miutan a 'kanos' szó használva lett, majd elkezdték enni az ételt. 

"Ez nagyon finom." Yoongi elmosolyodott erre, majd folytatta az étkezést. "Szóval... Arra gondoltam..." kezdett bele Yoongi miután befejezték a vacsorát. Az egyik kezét Jimin csípőjére helyezte. "Lenne kedved nézni valami filmet a nappaliban?" Jimin elvigyorodott.

Több időt akar tölteni velem.

Nagyon boldog volt, hisz eddig csak álmodozott az ilyen pillanatokról. "Persze." Yoongi önelégülten elvigyorodott.

Ez annyira könnyű lesz, gondolta mielőtt rákacsintott Jiminre.

"Hozok egy kis nasit."

"De most vacsoráztunk."

"... és?"

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang