Chapter 57

591 36 1
                                    

57. fejezet

"Nem- nem kiabálhatsz rá úgy... úgy ahogy tetted." "Mrs. Park sajnálom, de-" "Szidd le ahogy csak akarod, de ne kiabálj rá, azt nem tudja jól kezelni. Érted? Ő nincs..." Mrs. Park megvakarta a fejét. "Nincs teljesen rendben." Yoongi bólintott.

"Igen, tudom..." Mrs. Park is igenre rázta a fejét. "Fel kéne menned beszélni vele. Az ágyában van, és a plafont bámulja egész nap." Yoongi fel is ment hozzá. Jimin felkapta a fejét amikor látta, hogy kinyitódik az ajtó. 

"Hyung..." ült fel, a fejét a háttámlának támasztva. "Sajnálom, elfelejtettem, hogy milyen érzékeny vagy. Nem kellett volna kiabálnom-" "Nem baj. Nyugodtan kiabálj rám, megérdemlem, mert nem hallgattam rád." Yoongi sóhajtva ült le Jimin mellé.

"Jimin. Nem akarom, hogy bocsánatot kérj tőlem. Nem engem bántottál, hanem magadat. Magadtól kérj bocsánatot." Jimin csak bámult rá.

"Mindez csak egy cigi miatt. Kicsit hülyeség, nem gondolod?" Yoongi megrázta a fejét.

"Nem igazán. Nem akarom, hogy olyan ember legyen belőled, mint amilyen nem vagy. Ha esetleg mégis olyan leszel, nem szeretnék én lenni az oka. Jimin, te az én pici babám vagy, és nem akarom, hogy olyan dolgokat csinálj." Jimin elpirult a beceneven. Imádta.

"A pici babád vagyok?"

Yoongi bólintott, mire Jimin beleült az idősebb ölébe, és kényelmesen elhelyezkedett ott.

"Szeretlek, hyung."

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant