Chapter 29

749 49 3
                                    

29. fejezet

Yoonginak semmi joga nem volt hozzá. Jimin nem volt az ővé. Viszont amikor Hiroko becsúsztatta a kezét Jimin hátsó zsebébe, hozzáérve a fenekéhez, és Jimin nem szólt rá, Yoonginak elkezdett forrni a vére.

Becsapta a szekrénye ajtaját, majd elindult Jiminékhez, mérges lépésekkel. Megragadta a fiú derekát, és elrántotta Hirokotól. "Hyung..." Jimin zavartan motyogta. Elrángatta őt a parkolóig, aztán kinyitotta az anyósülést.

"Mi-" "Szállj be." "Nem, hyung-" "Azt mondtam, hogy szállj be." Jimin eleget tett a másik kérésének. Yoongi nem beszélt a házához vezető út alatt. Jimin csak az ujjaival játszott az ölébe nézve, néha-néha felpillantva az idősebbre, akinek érzelemmentes volt az arca. "Már megmondtam, hogy nem akarlak a közelében látni," mondta Yoongi, Jiminen legeltetve a szemét, miközben bezárta a bejárati ajtót. Jimin pár lépést hátrált, amikor Yoongi megindult felé.

"Csak azután mondhatod meg, hogy mit csináljak... miután megszereztél." Yoongi elvigyorodott amikor Jimin háta találkozott a fallal. "Az nagyon tetszene neked, nem igaz?" Jimin nagyot nyelt. "Először neked kell válaszolnod a kérdésemre," suttogta.

"Rákerestem..." mondta Yoongi, ezzel felkeltve Jimin érdeklődését. "Szóval elméletileg, amikor kedvelsz valakit... a szívverésed felgyorsul..." Yoongi megfogta Jimin apró kezét, és a mellkasára helyezte, vagyis egészen pontosan a szívére.

"És féltékeny leszel, amikor a másik közel kerül más emberekhez... szerintem sose fogod megérteni, hogy mennyiszer vertem szarrá Hirokot a képzeletemben." Yoongi rárakta a kezeit Jimin derekára. Yoongi közelebb hajolt, Jimin azt hitte, hogy meg fogja csókolni őt, de az ő csak bedugta a fejét a fiatalabb nyakhajlatába, ezzel belélegezve a vanílliás illatát. 

"Senki sem érdemli meg azt, hogy rárakja a mocskos kezét a gyönyörű testedre," mondta halkan. "Yoongi..." Jimin óvatosan megfogta a másik vállait, és eltolta magától. "Hiroko csak egy barát. És nagyon jól tudod, hogy szerelmes vagyok beléd, egyáltalán nem titkolom. Szóval ha akarsz engem, csak mondd ki."


"... Akarlak."

Letters to my senior crush [yoonmin] [befejezett]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن