MIJLOCUL LUI IUNIE
(DUPĂ DOUĂ LUNI)- — Cred că asta e perfectă, nu crezi? ochii prietenei mele privește către rochia de culoare neagră pe care vrea să o aleagă pentru noi, domnișoarele de onoare. Rochia nu este sofisticată, lungă, cu partea de sus formată din două fâșii de material destul de lungi pentru a fi legate în spatele gâtului, însă negrul o face să arate mult mai interesantă.
— Mie îmi place și cred că aș arăta bestial în ea, glumesc atingând pentru a mia oară materialul fin al rochie. Nu glumesc, chiar arată bine și se va potrivi cu restul aranjamentelor.
Tematica evenimentului este minimalist, alb-negru. Rochia ei albă, costumul lui negru, rochiile domnișoarelor și costumele cavalerilor negre, ornamentele florale o combinație între alb și negru, mesele, scaunele și altarul albe. A avut nevoie de un milion de ore și cataloage cu poze în ultimle două luni, dar a ajuns la o variantă și pot spune că sunt perfect de acord cu ea pentru că îi reprezintă. Sunt sigură, și din câte spune Tammy, Pete este la fel de mulțumit pe cât este Ashley.
—Super, atunci asta rămane, anunță și apoi se întoarce spre tipa care ne-a arătat toate rochiile pe care au, o varietate de culori și modele.
Zâmbește, pornind spre depozit pentru a mai aduce încă trei. Având în vedere că mărimea este universală putem deja să le cumpărăm și să terminăm cu vestimentația domnișoarelor de onoare. Cât despre rochia lui Ashley, încă nu știe ce să aleagă. S-a interesat de câteva modele însă nimic nu pare să se apropie de imaginea din capul ei.
— Mulțumesc, îi zâmbeștei tipei care îi aduce rochiile. Există vreun raion cu lenjerie intimă pe aici? întreabă, arătând cu mâna în jurul ei.
— Desigur, urmați-mă!
Se întoarce pe călcâie și o ia la pas, fiind sigură că urmăm. Ashley îmi zâmbește și prevăd că nu îmi place acest zâmbet deloc.
— Pentru ce îți trebuie o lenjerie nouă? Ți-ai luat una nouă acum două zile din New York, adaug, urmând-o spre raionul cu lenjerii.
— În primul rând, mereu este loc de o nouă lenjerie și în al doilea rând, de data asta nu este pentru mine, îmi face cu ochiul, apucându-mă de braț. Este pentru tine, iar Tammy îmi va mulțumi diseară.
— Nu am nevoie de o nouă lenjerie, mormăi.
— Nu contează dacă ai sa nu nevoie, Mel. Îți vrei cumpăra oricum, spune pe un ton serios și știu că nu există nicio cale de dat înapoi pentru că așa este Ashley. Atunci când i se pune pata pe ceva, nimeni nu o poate întoarce. Oh, este perfect, îi spune tipei când ajungem pe roionul dorit.
CITEȘTI
Pe cerul nostru
RomanceTammy și Melione nu se cunosc, deși sunt angajați la aceeași companie aeriană cu un program aproximativ asemănător. Asta până când cursa V756 Londra-Havana îi aduce împreună. El, pilotul, și ea, însoțitoarea de zbor, își oferă timpul unul altuia pe...