— Îmi place combinația dintre rozul acesta pal și alb, declară Ashley trei ore mai târziu.
Aprob, uitându-mă mai bine la catalogul pe care l-a adus cu ea, plin de culori, ornamente florale, poze cu miri, mâncare și rochii pentru domnișoarele de onoare. Nu știu cum a făcut rost de acesta și nu m-aș fi gândit că un catalog de nunți poate cuprinde atât de multe, iar când am întrebat-o a spus că îl are de la o prietena din facultate care se ocupă cu aceste lucruri. Deci trei ore ne-am uitat în continuu la rochii, mâncare, flori și culori, încercând să ne dăm seama care este combinația perfectă pentru nehotărârea lui Ashley. Mă așteptam să fie greu pentru că își dorește ceva simplu, dar frumos, ceva lejer, dar strălucitor, ceva colorat, dar nu o spoială de culori, însă după aceste trei ore a ales doar o combinație de roz pal cu alb pentru flori și o culoare pentru rochiile domnișoarelor de onoare fără un model exact al rochie. Pe scurt, nu ne-am deplasat prea mult.
Capul meu aproape explodează, iar dacă voi mai auzi cuvântul nuntă, cu siguranță, voi urla. Însă atunci când prietena mea, care este la fel de epuizată, îmi zâmbește larg nu pot decât să zâmbesc împreună cu ea pentru că știu cât de mult își dorește să fie perfect. Nici nu o pot condamna, toate femeile își doresc nunta perfectă, iar Ashley și Pete merită ceva perfect.
Vorbim de Pete, a abandonat misiunea în urmă cu o oră jumătate, luându-l pe Tammy cu el și mergând la barul piscinei. Îi pot vedea de aici, însă nu îi pot auzi. Cred că s-a speriat când Ashley îi flutura prin față două culori identice, dar diferite, punându-l să aleagă una. Tammy a stat liniștit, ba mai mult a ajutat la alegerea culorilor, specificând de ce să o aleagă sau nu.
— Într-adevar, este frumoasă, spun, închizându-mi ochii.
— E de ajuns, exclamă. Am nevoie urgent de o băutură să mă relaxez, adaugă închizând catalogul și punându-l pe măsuță.
— Sunt se acord, spun și mă ridic de pe șezlongul pe care am stat în ultimele ore.
Pornim spre barul piscinei, lângă care Tammy și Pete stau. Când suntem mai aproape, aceștia ne zăresc și zâmbesc larg spre noi. Merg direct spre Tammy și nu mă opresc decât în brațele lui, care mă așteaptă deschise. Își lasă capul pe spate, invitându-mă să îl sărut, ceea ce și fac. Îmi las capul în jos, apropiindu-mi fața de a lui și apoi contopindu-mi buzele cu ale sale. A trecut ceva timp de când nu ne-am mai sărutat sau poate doar așa mi se pare mie.
— Ați terminat tortura? tonul lui este unul jucăuș și rânjetul de pe fața lui se mărește când îmi mijesc ochii.
— Nu este o tortură, dar da, am terminat, spun în timp ce palma lui se așază pe șoldul meu, iar degetele lui se afundă în pielea mea. Iar acum avem nevoie de o băutură, adaug, uitându-mă spre Ashley, care îi spune ceva lui Pete la ureche.
CITEȘTI
Pe cerul nostru
RomanceTammy și Melione nu se cunosc, deși sunt angajați la aceeași companie aeriană cu un program aproximativ asemănător. Asta până când cursa V756 Londra-Havana îi aduce împreună. El, pilotul, și ea, însoțitoarea de zbor, își oferă timpul unul altuia pe...