» 3.fejezet «

2.3K 86 10
                                    

Mikor elhajolt tőlem meglepetten néztem a szemeibe. Már szólalt volna meg, mikor közelebb hajoltam hozzá és én csókoltam meg. A hajába túrva húztam magamhoz közelebb.
Akkor váltunk el egymástól, mikor gyors lépteket hallottunk meg és Ricsi kiáltását.

- Nem találom sehol! - kiáltotta majd mellénk ért. - Valami történt? - érdeklődött.

Nem sejthetett semmit, mivel már több lépés volt közöttünk Zsoltival. A fejemet ráztam majd magam köré vontam a karom. Még mindig fáztam. Amikor Zsolti a közelembe volt akkor nem, miért? Mielőtt még bármit mondhattam volna, egy kéz nyújtott felém egy fekete pulcsit.

- Tessék, vedd fel - mondta Zsolti. - Nehogy megfáz itt nekem - nevetett halkan.

- Köszi - suttogtam majd belebújtam a meleg pulcsiba.

A kapucnyit a fejemen hagytam és a kezem a zsebbe raktam. Érdeklődve pillantottam Ricsi felé aki a szájába harapott és nagyon vissza tartotta a mosolyát.

- Mi van? - kérdeztem tőle értetlenül.

- Bocsi csak olyan jól áll ez a pulcsi - nevetett kissé fel.

Unottan vontam fel a szemöldököm majd Zsoltira pillantottam. Ő csak elkapta a tekintetét rólam és körül nézett, az arcán mégis láttam egy halvány mosolyt. Nem tudom miért számított nekem ez ennyit.

- Ren - lépett elém hirtelen Ricsi, mire rá tekintettem. - Nem kéne felhívnod a szüleid? - kérdezte halkan.

- Nem tudom, nem merem - motyogtam toporogva. - És a telefonom is lemerült - mutattam fel a kezembe lévő eszközt.

- Figyelj, inkább csak haza megyünk, rendben? - kérte Zsolti mellém állva.

A kezét a vállamra tette majd gyengéden megszorította. Alig láthatóan bólintottam majd közelebb léptem hozzá. Gyengén öleltem magamhoz amit viszonzott is. Nem tudom miért, de ez sokat jelentett.

- Majd max azt mondjuk, hogy nálunk voltál és az egész osztály ott aludt - tette hozzá még mire Ricsi helyeslően bólogatott.

- Rendben - motyogtam fáradtan majd elindultam utánuk.

Taxi-val jöttek ide, ami miatt egy kissé feszengtem, mivel miattam fizetnek most csak. Ha én nem fogadom el Virágnak a viselkedését, akkor talán nem kellene ilyen helyzetben lennem, és nem kellett volna Zsoltit hívnom.
A taxiba beszállva a bal szélére kerültem, így az ablakon kezdtem el kinézni. Valahonnan távolról még hallottam a fiúk hangját, de nem tudtam volna megmondani, hogy mit is mondtak pontosan.

Végül, fáradságom miatt a mellettem ülö vállának dőltem és így merültem álomba....

.....
Remélem tetszik!
by: Janka

(bocsi a kisebb kihagyásért és azért is, hogy ilyen rövidek a részek)

𝗪𝗛𝗘𝗡 𝗜'𝗠 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗬𝗢𝗨; 𝐳𝐬𝐨𝐥𝐭𝐢 𝐟𝐟 |Where stories live. Discover now