Lábaim remegtek, a fejem pedig fájdalmasan löktetett. Mikor odakaptam a kezem, majd elvettem onnan, észre vettem a vért. A rosszul lét kerülgetett miközben próbáltam menekülni. Miért nincs itt valaki? Virág miért nem segít nekem? Dorián hirtelen megfogta a pólóm nyakát majd felrántott a földről. Alig tudtam megállni a lábamon.
A remegést nem tudtam megállítani.- D-dorián - kezdett dadogni Virág. - E-ezt nem kéne megtenned - szólt rá. - Hagyd b-békén Renit - suttogta halkan.
- Ugyan miért ne tenném? - kérdezett vissza. - Ugyanolyan kurva, mint a többi. Csak szét akár választani minket - morogta.
Erősebben fogta össze a pólóm nyakát. Odakaptam a kezem és próbáltam levegő után kapni, de csak nagy nehézségek árán sikerült.
Éreztem, hogy egy apró kéz próbálja leszedni rólam Doriánt, de ő gyorsan ellökte azt a személyt. Virág halk, fájdalmas nyögését hallottam már csak, majd egy gyors léptek zaját.Dorián gúnyosan elvigyorodott majd taszított egyet rajtam. Újfent a földnek csapódtam. Fájdalmasabbnak éreztem most ezt, mint előző esésemet.
A kezemben a feszültséget éreztem, a fejem pedig hasogatott. Doriánt ezt látszólag nem érdekelt. Ugyanolyan gúnyos vigyorral nézett végig rajtam.- Most nincsenek itt a haverjaid ugye? - állt fölém. - Na melyikkel bújtál össze? - bigyesztette le az ajkát.
Undorodva néztem fel rá, de nem tudtam volna mit tenni. A folyamatos fájdalom és a hányinger cseppet sem segített rajtam. Amint felakartam ülni elkapott a szédülés és vissza estem. Dorián egy nagyot rúgott a gyomromba, mire össze görnyedtem és levegő után kapkodtam.
Már adtam fel és vártam volna a következő ütést, de az nem érkezett. Helyette tompa ordítást hallottam, majd egy gyengéd kéz érintését.
Pár pillanatra ugyan, de kitudtam nyitni a szemem és Zsoltival találtam magam szembe. Aggódva tekintett le rám. Utoljára még éreztem, hogy kezeit a hátam és a térdhajlatom alá csúsztatta, majd felemelt.- Minden rendben lesz - suttogta, majd mindennek vége lett.
A sötétség elnyert és én félve néztem vele szembe.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
BY: gljnk24(végre új rész. Sajnálom, hogy egy ideig nem volt rész és azt is sajnálom, hogy ilyen rövid lett)
YOU ARE READING
𝗪𝗛𝗘𝗡 𝗜'𝗠 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗬𝗢𝗨; 𝐳𝐬𝐨𝐥𝐭𝐢 𝐟𝐟 |
Fanfiction"A vállamnak dőlve nézett fel a szemeimbe majd egy halvány mosoly suhant végig arcán. Letöröltem az utolsó könnycseppeket az arcáról majd közelebb hajolva hozzá egy csókot nyomtam a homlokára. - Ugye velem maradsz? - kérdezte halkan, már szinte féli...