Adrian Alexnder memanggil anak buahnya. Dia menoleh Haura Raissa di sebelahnya.
"Menangis lagi kau! Sebab lepas ni, aku pastikan air mata kau selalu mengalir." Katanya dan keluar dari kereta.
"Bawak dia masuk dalam bilik 'BlackRed'." Arah Adrian Alexnder dengan tegas.
"Tapi tu bilik pe.."
Terus diam anak buahnya bila dia mecerlung tajam ke arah anak buahnya. Siapa tidak takut kerana bilik itu merupakan bilik seksaan paling teruk untuk sesiapa sahaja cari pasal dengan dirinya.
Anak buahnya mengganguk faham dan membuka pintu kereta, lengan Haura Raissa di tarik supaya keluar dari kereta.
"Lepaskan aku!!! Aku tak nak!!." Jeritnya dengan lantang, namun tiada siapa yang menghiraukannya.
•••
Badan Haura Raissa dihempas kuat di atas lantai. Matanya melihat suasana bilik itu, langsung tiada katil dan berbau hanyir darah. Dia cuba untuk menutup hidung dan juga mulutnya kerana tekaknya terasa mual mahu muntah.
Adrian Alexnder meloloskan dirinya ke dalam bilik ditempatkan Haura Raissa. Dia mengatur langkah ke arah almari.
Dia membuka daun pintu almari dan mengambil tali.
Tali dicampak ke arah anak buahnya.
"Ikat perempuan tu cepat!." Arahnya.
Anak buahnya mendekati Haura Raissa dan mengikat tangan dan juga kaki dengan menggunakan tali diberikan oleh Adrian Alexnder sebentar tadi.
"Aku nak kau,kau,kau dan juga kau pukul perempuan ni." Jari dituding ke arah anak-anak buahnya sambil memberi setiap sorang satu batang kayu besbol.
"Yang lain boleh blah!." Katanya kepada anak buahnya yang lain.
"Tapi Tuan, ini perempuan bukan lelaki kitorang nak pukul." Kata salah seorang anak buahnya.
"Ada kau tengok aku kesah ke? Tak kan! So buat jelah apa yang aku suruh!." Balasnya dan dengus kasar.
"Ian... Jangan buat aku macam ni! Kau ingat aku binatang ke apa!"
"Kau memang binatang dimata aku"
Balasnya dengan riak biasa, seperti tiada apa-apa yang berlaku.
"Korang tunggu apa lagi! Pukulah cepat!." Tengkingnya.
Anak buahnya terus memukul badan Haura Raissa.
Adrian Alexnder tersenyum gembira bila melihat Haura Raissa tidak henti dari tadi merayu dan meraung kesakitan.
Dia menyilangkan kakinya di atas kerusi berhadapan Haura Raissa sambil menghirup segelas air.
Selepas 15 minit, dia menyuruh anak buahnya berhenti. Dia bangun dari duduknya dan berjalan mendekati Haura Raissa yang sudah terbaring lemah itu.
Dia duduk bercangkung di hadapan Haura Raissa. Dengan kasar dia mencengkam rambut Haura Raissa supaya mendongak ke arahnya.
"Sekarang macam mana? Dah serik ke belum?." Soalnya, dia berdecit geram bila Haura Raissa diamkan dirinya sahaja, tidak jawab soalnya.
BUK!
Dia menumbuk perut Haura Raissa, Haura Raissa memuntah darah.
BUK!
Lagi sekali dia menumbuk perut Haura Raissa. Dan lagi sekali Haura Raissa memuntahkan darah juga.
"Ss..stop Ian aa..aku ta..tak aa..akan la..lari la..lagi da..dari ka..kau huk huk." Jawab Haura Raissa dan pejamkan matanya bila perutnya terasa amat perit.
"Good girl." Adrian Alexnder berdiri dan timbul idea jahatnya lagi.
"Disebabkan kaki kau ni terlalu nak lari sangat dari aku, apa kata aku buat kaki kau ni tak lari lagi dari aku? Kan?." Dia tersenyum sinis pandang Haura Raissa.
Haura Raissa menggelengkan kepalanya, dia faham disebalik senyuman sinis Adrian Alexnder.
"Jangan! Sakit!" Raung Haura Raissa dan mencakar cakar lantai simen itu bila Adrian pijak kakinya dengan kuat, sangat kuat!.
"Puas hati aku! Kalau kali ni kau tetap nak lari dari aku lagi, aku tak jamin kau hidup tak lagi lepas ni!." Katanya dan berlalu pergi, sempat dia menyuruh anak buahnya mengunci pintu bilik itu.
•••
Adam khalish mengerutkan dahinya bila melihat suasana yang dilalui oleh Danisha Aisya. Hutan sahaja yang menjadi tatapannya.
Dia turun dari kereta dan berjalan mendekati Danisha Aisya. Sudahlah didepannya kini ada sebuah rumah yang agak usang, bertambah lagi kepelikan atas dirinya.
"Kau buat apa bawa aku dekat sini?." Soalnya dan pandang Danisha Aisya dari atas ke bawah.
"Dekat sinilah You dengan I je yang ada, apa kata I bagi You ketenangan?." Danisha Aisya mula menggosok bahu Adam Khalish.
"Tepilah perempuan! Jijik kau tahu tak!? Kau ingat aku tak ada otak ke apa nak buat maksiat!?." Adam Khalish tepiskan tangan Danisha Aisya dan mendekati ke arah keretanya.
Gila ke apa nak buat maksiat dengan minah mental ni?
Belum sempat dia ingin membuka pintu kereta, seseorang telah muncul dari belakang dan memukul kepalanya dengan menggunakan sebatang kayu.
Adam Khalish memegang kepalanya dan melihat darah. Dia memusing badannya kembali ke arah Danisha Aisya yang senyum kepadanya dan kenyit sebelah matanya. Lalu akhir sekali dia pengsan.
Danisha Aisya menepuk bahu lelaki yang memukul Adam Khalish tadi, siapa lagi kalau bukan Abang kesayangannya Emir Ziqri.
"Thank you my lovely brother"
"Welcome my dear sister"
Balas Emir Ziqri sambil membuka mask.
YOU ARE READING
Tuan Adrian Alexander |COMPLETED✓
Romance2 0 2 0 [KARYA 2] Adrian Alexnder × Haura Raissa T A M A T Know as 'Dark World' *Abaikan typo/grammar #Ditulis ketika newbie TUAN ADRIAN ALEXNDER sebaris nama yang agak unik. Dia tidak gila,obses,psycho but dia hanya mahukan gadis itu supaya menjadi...