Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayınız. Keyifli okumalar dilerim. Birkaç ufak değişiklik yaptım.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Birçok alfa toplanmış bir karara varmaya çalışıyorlardı. Ama imkansız gibiydi. Tüm omegalar ve alfalar sadece tek bir şeyden şikâyetçiydiler. O da bir omegadan...
Toplantı salonunda gerginlik sürerken dışarıdaki omegalar, alfalar ve betalar hep bir ağızdan o omeganın ölümünü istiyorlardı. Omegaların bu kadar değer verilmesine rağmen bir omeganın bu kadar küçük düşürülmesi hatta öldürülmek istenilmesi utanç verici bir durumdu. Ama buna rağmen sürüdeki herkes zavallı omeganın ölümünü istiyorlardı.
Toplantı salonundaki baskın alfalar hep bir ağızdan konuşmaya devam ederken Baş Alfa ise bir çözüm yolu bulmaya çalışıyordu. Aklına gelen fikirle elini sertçe masaya vurdu. Duyulan sert ses tüm alfaların susmalarına neden olurken Baş Alfa kararlı duruşu ile hepsine baktı. Herkes Baş Alfanın ağzından çıkacak tek bir kelimeye ya da cümleye bakıyordu.
Baş Alfa önce asker alfalara bir göz işareti ve salgıladığı baskın feromonları ile onu getirmeleri için işaret verdi. İki asker dışarı çıktıktan sonra bir süre kimse konuşmadı. Tâ ki o gelene kadar...
Tüm bu suçlamaları hak etmeyen omega...
Zayıf, çelimsiz, üstü başı kir içinde bir omega getirildi büyük ve ihtişamlı toplantı salonuna. İki asker tarafından kollarından tutulan omeganın yürüyecek hâli bile yoktu. Bu yüzden bedeni içeriye, toplantı salonunun ortasına kadar sürüklenmişti. Baş Alfa getirilen omegayı bir süzdü baştan ayağa. Yeterince baktıktan sonra da konuşmaya başladı.
"Sen! Kim Taehyung! Artık bu sürüde daha fazla kalmana izin veremem. Sen bu sürüde kaldıkça çevredeki aile düzeni bozuluyor, feromonların yüzünden tüm alfaların ve omegaların ve hatta betaların dengeleri değişiyor. "
Taehyung Baş Alfanın sesini duysa bile nereye gideceğini bilemiyordu. Bu yüzden herhangi bir yöne döndü.
"E-efendim... B-ben körüm. Sadece feromonlarımı nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Ayrıca ailem de yok. Lütfen! Bana acıyın! "
Baş Alfa her ne kadar Taehyung'un yalvarmalarını dinlese bile umursamadı. Omega, konuşmasında bile ona doğru dönmemişti. Kör olsa bile kulaklarının iyi duyması gerektiğini düşünüyordu.
Tekrardan ortamdaki sesi kesmek için elini sertçe masaya vurduğunda herkes gibi zavallı omega da sustu. Hâlâ kollarını kavrayan askerler bırakmamıştı onu. Belli bir süre öncesinde her ne kadar kendini kurtarmak için zorlamış olsa da artık bırakmıştı canının daha fazla acımaması için. Omega, gözlerini Baş Alfaya çevirdiğinde baktı. Sonunda Baş Alfanın nerede olduğunu anlamıştı omega. Ama nafileydi. Baş Alfa yüzündeki tek bir kası oynatmadan duruyordu. Ve bir mimik dahi yoktu.
Ve sonra toplantı salonundaki diğer alfalara baktı. Sırayla hepsinde dolaşan gözleri en son çelimsiz omegada durduğunda onun yüzündeki o ifadeyi, o duyguyu gördü.
Korku...
Zavallı omega ise hissettiği o güçlü feromonlar ile nereye bakacağını bilemez bir hâlde görmeyen gözleri her tarafı gezerken derin derin nefesler alıp veriyordu. Baş Alfa, zavallı omeganın daha fazla burada kalmaması için omeganın cezasını açıkladı.
"Kim Taehyung! Cezan bu sürüden uzaklaştırılmak ve tüm kurtların girmesinin yasak olduğu o ormana gönderilmektir. Alfalar! Şimdi çıkarın onu buradan! "
Taehyung, duyduğu kararla ağlamaya başlarken aynı zamanda da yaka paça götürülüyordu kollarını tutan alfalar yüzünden.
"Lütfen! Göndermeyin beni! Korkuyorum! Yalvarırım size! Beni göndermeyin! "
Omega ne kadar yalvarırsa yalvarsın Baş Alfa onun seslerine kulaklarını tıkamıştı. İki alfa kollarından tuttuğu omegayı toplantı salonundan çıkardılar zorla. O sırada başlarının dönmesine, onların mest olmasına neden olan bir koku algıladılar. Her ne kadar kendilerini kontrol etmede zorlansalar da omegayı yaka paça götürdüler.
Baş Alfa, omeganın gitmesine rağmen kalan ve kullanamadığı feromanları yüzünden kendini kontrol etmekte zorlanan alfaları gördü. Ve en doğru kararı verdiğini fark etti.
:
:
:Taehyung kolundaki askerler tarafından sınır dışındaki ormana götürülüyordu şuan. Her ne kadar ayakları gitmemek için toprağa sürünüp baskı yapıyor ve olabildiğince engellemeye çalışıyordu. Ama nafileydi. Taehyung iki asker tarafından zorla ormana getirildiğinde askerler ellerini Taehyung'un kollarından çektiler. Taehyung'un bedeni dizleri üzerine düştüğünde elleri toprağı buldu. Avucuna batan ufak, sivri taşlar yüzünden canı yansa da sesini çıkaramadı.
Sonrasında askerler tam gidecekken aldıkları o tatlı kokuyla başlarını çevirdiler. Gidecekleri yönden şaşıp Taehyung'a yaklaşmaya başladılar. Taehyung aldığı o alfa kokusuyla daha da korkmaya başlamıştı.
Alfalar yavaşça yaklaşırken bir anda bir feromon yayıldı ormana. Güçlü bir feromon...
Bir süre sonra da alfaların varlığını hissetmeyen Taehyung, ayağa kalkmaya çalıştı. Birkaç defa düşmenin ardından ayağa kalktı. Elleriyle boşluğu ve dokunduğu yerleri yoklayarak, ayak tabanlarını toprağa sürerek ilerlemeye başladı. Bir yere çarpmak istemiyordu.
Taehyung on dakika kadar yürüdükten sonra artık yalnız olduğunu düşünüyordu. Ama öyle değildi. O alfaların kokusu gittiğinden beri bir çift karanlık iris kendisini izliyordu. Taehyung yavaş yavaş yürürken ne yapacağını bilemiyordu. Sadece yürüyebildiği kadar yürümeyi planlıyordu.
Sonrasında bir ses duydu. Bir dalın kırılma sesi... Arkasını döndü.
"Kim var orada? "
Ses gelmedi. Taehyung duymadığı sesle daha fazla korkmaya başladı. Korktuğu için de daha fazla koku salgıladı bedeni. Bu tatlı koku bir başkasına güzel gelmesine rağmen karanlık irislere bir şey hissettirmedi.
Taehyung tekrar seslendi. Yine ses gelmeyince korktu. Ayakları geri geri adımlar atarken arkasındaki uçuruma benzeyen yeri görememişti elbette. Ve son adımını atıp dengesini kaybedip düşecekken bir kol onu sardı belinden ve hızlıca kendisine çekti. Güçlü alfa kokusu Taehyung'u etkilerken alfa onu oradan uzaklaştırdı. Ve kendisine bakmayan omega ile sinirlendi.
"Yüzüme bak omega! "
Taehyung kendisine emir veren alfa ile her tarafa baktı. Alfa ise şaşkınlığını gizleyemedi ve o soruyu sordu.
"Ne oldu sana? "
♡
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Eski bölümleri düzenleyip atacağım şimdilik. Ama yb de gelecek.
Sizleri seviyorum ve öpüyorum
Haydin sağlıcakla kalın 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...