Hepinize keyifli okumalar dilerim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. 😘 Öptüm hepinizi.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Jungkook hissettiği o karmaşık duygular ile öylece boşluğa bırakmıştı irislerini. O, öylece bakarken boşluğa, birisi kalbinin irislerini boşluğa bırakıp sessizce gözyaşlarını bırakıyordu.
Taehyung elleriyle sardığı çıplak bedeni, eğilmiş başı ve boşluğa bakan kalbinin irisleriyle beraber ağlıyordu. Durmuyordu inci taneleri. Korkuyordu.
Geçen süre ile beraber hissetti Taehyung. Birisinin adım seslerini... Gelen kişiyi biliyordu. Ama görememek... Görememek onu başka bir endişeye, başka bir korkuya sürüklüyordu okyanusun ortasındaki fırtınada nereye gittiğini bile bilmeyen, sürüklenen bir kayık gibi.
Aldığı koku ve omzunda hissettiği el ile bedenini daha çok sarmaladı. Her bir bölgesini kapattı.
Jungkook ise odaya girdiği andan beri gözüne kestirdiği büyük örtüye yönelmiş; oraya doğru gidip örtüyü aldıktan sonra da Taehyung'un yanına gitmişti. İrisleri, bedenini saklamaya çalışan kurda baktı. Biliyordu Jungkook. O kurt artık onundu. Burada olmalıydı. Sonsuza kadar...
Elindeki örtüyü Taehyung'un bedenine örttü. Onun daha fazla utanmasını istemedi. Örtüyü örttükten sonra da tekrar ayaklandı. Yoluna devam edecekken hissettiği o sıcak ten ile durdu. Arkasına dönüp baktığında ise omeganın eğik başı ile eliyle boşluğu yoklayarak kendisini arıyordu. Biraz yaklaştı ona Jungkook. Ve omeganın cılız, korkmuş o sesini duydu.
"T-Teşekkür ede-ederim. "
Jungkook o an sadece baktı ona. Yüzünün güzelliğine, saçlarına, ellerine, al al olmuş yanaklarına, jest ve mimik kıpırtılarına, kaslarının damla damla kasılışına... Her bir zerresini izledi. Sıkılmadan ve utanmadan...
Ve hiçbir cevap vermedi. Eline değen o sıcaklıktan sonra hiçbir şey demedi. Çıkıp gitti odadan. Taehyung ise üzerine örttüğü örtüyü daha çok sarmaladı kendisine. Tek yapabildiği sığınmaktı o örtüye.
:
:
:Jungkook odadan çıktıktan sonra bedenini dışarıya atmış ve biraz gezip bugünkü olayların stresini atmak istemişti. Artık evi olan bu ormanı ezberlemişti. Avucunun içi gibi biliyordu. Bu yüzden gezdi. Güneş ölene ve ay ile yıldızlar dirilene kadar...
Gezerken durdu Jungkook. Başını kaldırdı ve baktı. Gecenin efendilerine... Parıl parıl parlayan o güzelliklere... Ama sonra aklını bir düşünce işgal etti. Bu yüzden yolunu eve doğru çevirip hızlı adımlar ile gitti evine. Omegayı öylece bırakıp çıkmıştı o evden.
Birkaç dakikanın ardından evine gelen Jungkook, direk odaya girdi. Ve yoğun bir koku ile karşılaştı. Zarif, samimi ve korkmuş bir koku ile...
Omegaya baktı. Gözyaşları ile ay ışığının vurduğu o güzel yüzü bir melek gibiydi âdeta. Cennetten kovulmuş, kanatları alinmiş ve dünyaya ceza için atılmış bir melek... Jungkook inci tanelerini döken omeganın yanına gitti. Kıyafetlerine baktı. Hâlâ olduğu yerdeydiler. Gidip aldı onları ve omegaya doğru gitti. Üzerindeki örtüyü almak için elini koyduğunda omeganın ürktüğünü gördü.
"Korkma. Benim. "
Taehyung, duyduğu o ses tonu ile alfanın geldiğini anlamıştı. Bu yüzden sakinleşmeye çalıştı.
"Korkma omega. Sadece giyinmene yardım edeceğim. "
Taehyung utançla başını onaylar anlamda salladı. Ve Jungkook'un üzerindeki örtüyü çekmesine izin verdi. Jungkook örtüyü çekip aldığı zaman Taehyung anında elleriyle bedenini sarmalamıştı. Jungkook o an omega için böyle bir şeyin utanç verici bir an olduğunu düşündü. Eşi olmayan bir adam, bir alfa, onun çıplak bedenini görüyor ve onu giydiriyordu. Bu yüzden eliyle omeganın çenesini kavradı. Kendi yüzüne çevirdi.
"Utanma omega. Eğer utanacaksan seni gözlerim kapalı giydiririm ya da başka bir tarafa bakarak. "
Taehyung başıyla alfaydı onayladıktan sonra Jungkook gözlerini kapattı ve omegayı giydirmeye başladı. Parmak uçları omeganın yumuşak tenine değerken omeganın kaslarının kasılışını hissediyordu. Ve Jungkook'un içi başka bir istek ile doldu. Omegayı öpme isteği...
O an ona yenik düşmek istemedi Jungkook. Bu yüzden çabucak omegayı giydirdi. Ve onun elini tutup kaldırdı. Yatağa getirdi. Onu yatırıp üstünü örttü. Kendisi de yanına geçip üzerini örttüğünde başını çevirip baktı omegaya.
"Ben geldiğim zaman neden ağlıyordun? "
Taehyung gelen soru ile sadece "Karanlıktan korktum. " dedi. Jungkook ise hâlâ baktığı omegaya "Ama göremiyorsun zaten. " dediğinde omega güldü. Ve alfaya cevabını verip gözlerini kapattı ve yorgun bedenini uykuya teslim etti.
"Ben kendi karanlığıma alışığım; beni korkutan dünyanın karanlığı...
♡
Merhaba. Nasılsınız? Biliyorum çok kısa bir bölüm. Bi sonraki bölüm daha iyi yazıp uzun tutacağıma söz vermiyorum. Söz verirsem eğer olmaz. Yapmam. Biliyorum kendimi.
Bölüm nasıldı??
Umarım bölümü sevmişsinizdir. Cumartesiye kadar buralarda yokum. O yüzden bu bölüm bu hafta içi için son bölümdü.
Neyse lafı fazla uzatmamak gerekir. Bu yüzden ben kaçarım. Kendinize iyi bakın ve hepinizi seviyorum ve öpüyorum 😘😘
Haydin sağlıcakla kalın 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanficJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...