"En geç ne zamana kadar burada olurlar? "
Yaşlı kurt kıyafetini üzerine geçirdi ve ciddiyetle bakıp Jungkook'un sorusunu cevapladı.
"En geç iki gün sonra. "
Aynı bakışlara sahip iki kurttan genç olan "Tamam o zaman. Geliyoruz. " dedi. Eşini kucağından indirmeden evlerinden çıkan ve hemen onların arkasında olan Baş Alfa ile üç kurt yalnız kurdun ormanı olan Jeon Jungkook'un ormanını terk etmişlerdi.
◇●◇●◇●◇●◇●◇●◇●◇●◇●◇●◇●
Üç kurt ormanın çıkışına geldiklerinde nerdeyse bir düzine kadar kurtla karşılaşmışlardı. Jungkook gördüğü kurtlar durdu ve sinirlenmeye başlamışken yaşlı kurt elini Jungkook'un omzuna koydu.
"Hemen sinirlenme. Onlar benim sürümden. Bizleri korumak için buradalar. "
"Bizi kaldırmadığını nereden bileceğim? Belki de hepsi bir oyundan ibaret. "
"Jungkook... Sadece bana biraz güven. Eğer öyle bir şey yapacak olsaydım neden evine tek başıma geldim? "
Jungkook düşündü. Haklıydı kendisini babası olarak tanıtan kurt. Bu yüzden ona güvenmekten başka çaresi olmadığını anlamıştı. Bundan dolayı yoluna devam etmeye karar verdi. Tekrardan adımları atıldı. Kucağında titreyerek sessizce duran eşi ile sadece korktu. Kendisi için değil, onu koruyamamaktan dolayı korkuyordu. Yürümeye devam etti.
:
:
:Birkaç saat kadar süren yolculuktan sonra büyük, dayanıklı kapıların önüne geldiler. Baş Alfa gür sesi ile kapıyı açmalarını emretmişti koruyuculara. Gelen yüksek ses ile açılan kapılardan içeri girdiklerinde sürüdeki her kurt onlara baktı. Önceden kovulan kurdu gördükleri zaman ise fısıldaşmalar başlamıştı.
•
"Hey, şu kurt sürüden atılan kurt değil mi? "
"Evet evet. Ama neden burada? "
"Bilmiyorum. Ama onu burada istemiyorum. Ailem dağılacak. "
•
"Hey, şu kurdu hatırlıyorsun, değil mi? "
"Evet dostum. Ama onu taşıyan kim? "
"Bilmiyorum ama şu hoş kokulu kurttan onu taşıyanın kokusunu alıyorum. "
"Aynen. Ben de. Ama Baş Alfa'ya benziyor sanki. "
"Sanırım. "
•
Etrafta olan konuşmalar herkesi endişeye sürüklüyordu. İnsanlar sürekli konuşuyordu ve onlar konuşurken birden Taehyung'un sırtına bir taş geldi. Nereden geldiği bilinmeyen taş yüzünden Baş Alfa ve yanındaki kurtlar çevrelerine baktılar. Ama kimin attığını hiçbiri görmemişti. Taehyung sırtına gelen taş yüzünden ağlamaya başlamıştı. Canını fazla yakmamıştı ama istenmeyen insan olmak onu yakıyordu. Jungkook eşinin ağlaması ile birden onu daha da sarmalarken Baş Alfa'ya döndü.
"GERÇEKTEN SANA GÜVENEREK BURAYA GELMEK İLE HATA ETTİM!! ONU BÖYLE Mİ KORUYACAKSIN? "
Baş Alfa Jungkook'a dönüp "BAK!! Bunu kim yaptıysa bulacağım ve cezalandıracağım!! " dedi. Biraz daha hızlarını arttırdılar. Sonunda eve ulaştıklarında ise Jungkook hâlâ eşini bırakmamıştı. Baş Alfa'nın gösterdiği odaya girdiler. Girmeden önce ise Baş Alfa "Akşam yemeğine daha var Jungkook. " demişti. Jungkook ise başıyla onayladıktan sonra kapıyı açıp içeriye girdi. Yatağa yaklaştı; oturdu. Elini Taehyung'un çenesine getirdi ve hafifçe yukarıya kaldırdı. Yaş dolu gözlere baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...