Taehyung sözlerini söyleyip uykuya daldıktan sonra arkasını dönüp uyudu. Jungkook ise bu sözlerin üzerine düşündü. Gözleri omeganın sırtına kaydı. İnceledi bir süre. Güzeldi omega. Her yönüyle. Sonrasında kendisi de uykuya daldı.
:
:
:Jungkook mutfakta yemek yapıyordu. Ve bir sıcaklık hissetti. Omeganın elinin verdiği sıcaklık omzunu yakıyordu. Ve o el yavaşça kaydı sırtına. Okşadı usulca. Jungkook hiçbir şey yapmadı. Durdu öylece. Ama bardağı taşıran son damla ise omeganın başını onun sırtına yaslaması ve öpücük bırakmasıydı.
"Beni... O gün kurtardığın için teşekkür ederim. "
Jungkook kırılan son iradesi ile birden yaptığı işi bırakıp omegaya döndü.
"Omega... Benimle evlenir misin? Eşim olur musun? "
Omega aldığı teklif ile göz yaşlarına hakim olmak istedi. O her şeyin bir anda olup biteceğini düşünmüştü. Onu mutlu eden hiçbir şeyin olmayacağını... Usulca başını salladı olumlu yönde. Jungkook kendisine verilen cevap ile omeganın ensesini kavrayıp dudaklarını birleştirdi. Eliyle omeganın ensesini daha çok kavradı. Dudakları birleşirken Taehyung eliyle önce Jungkook'un saç tellerini aradı. Bulduğunda ise yavaşça yukarıya çıkardı. Tamamen saçlarını kavrayınca ise bırakmadı. Jungkook çoktan kapattığı gözlerini açarken Taehyung'u belinden kavrayıp altındaki pantolunu çıkarmaya çalıştı. Sonunda kendi pantolonundan da kurtulunca omegayı belinden kavrayıp tezgaha oturttu. Uzanmasını sağladı.
Omeganın diz kapaklarından tutup bacaklarını ikiye ayırdıktan sonra dudaklarına naif bir öpücük bıraktı ve canını acıtmadan omegayı hazırladı. Omeganın utangaç, al al olmuş yanakları ve içinde olan parmaklar ile heyecanlanıyordu. Ereksiyon olmuş penisini tutup kendisini konumlandırdı. Ve yavaş yavaş itmeye başladı. Omega, içini dolduran penisle canı acımaya başlarken Jungkook yavaşça hareket ederek ya da bekleyerek onun alışmasını bekledi. Bir süre sonra da doğru noktayı bulunca omega daha fazlasın istiyordu.
Jungkook omegasına doğru eğildi. Ve onu öpücüklere boğdu. Dudakları omeganın göğsünde keşfe çıkarken zamanla kalçasını daha sert itip omeganın içini dolduruyordu.
Hızlı ve sert hareketler ile omeganın içine girip çıkarken ikisi de inlemelerini tutamıyordu bir süreden sonra. Ve o an bedeninin anı artan sıcaklığı ve titremeleri ile boşalacağını anlayan Jungkook, bedenini omeganın üzerinden çekti. Omeganın bacaklarını tutup daha fazla açtı. Sona yaklaştığını hissedebiliyordu. Bu yüzden durmadı.
:
:
:Genç Alfa kan ter içinde uyanıp nefes nefese bekledi öylece. Alt tarafına baktığında ise boşaldığını gördü.
"Bu ne lan böyle? "
Başını yan tarafa çevirdiğinde ise omeganın hâlâ uyuduğunu gördü. Bu yüzden o uyanmadan hemen kalktı yataktan. Omeganın da birazdan uyanacağını da düşününce sadece üzerini değiştirmeye karar verdi. Dolaba yönelip kendisine kıyafet çıkardı. Üzerini değiştirdi. Sonunda omega uyanmadan işini hallettiğinde mutfağa gitmeye karar verdi. Odadan çıkıp mutfağa doğru adımlamaya başladı. Sonunda geldiğinde ise her zaman ki tek kişilik bir kahvaltı hazırlamak yerine iki kişilik bir kahvaltı hazırladı.
:
:
:Taehyung uyandığında eliyle yavaşça yatağı yokladı. Hissettiği boşluk ile korkmaya başlamıştı. Ama sonra algıladığı o koku ile rahatladığını hissetti. Alfa yakınlarda olmalıydı. Bu yüzden bekledi onu.
:
:
:Jungkook sonunda her şeyi tamamlayınca omeganın da uyandığı düşündü. Mutfaktan çıkıp tekrar yatak odasına gittiğinde omegayı öylece oturur pozisyonda durduğunu gördü. Yanına biraz yaklaştı. Omega alfanın geldiğini anladığında ise elini boşluğa doğru uzattı. Jungkook kendisine uzatılan eli zarif bir şekilde kavrayınca omega utanarak başını başka bir tarafa çevirdi. Jungkook ise omeganın sahip olduğu bu utangaç hâllere öylece bakakalmıştı. Ama sonra aklına rüyası geldi. Omeganın inlemeleri, altında kıvranışı, ona dokunması... Jungkook her bir detayı hatırladıkça hızlanan nefeslerine engel olamıyordu. Yavaşça omeganın açıkta kalan boynuna yaklaşan yüzü ile omeganın da nefes alış verişleri hızlanmıştı. Jungkook esmer boyna dudaklarını bırakacakken omeganın korkusunu gördüğü anda durdu. Daha fazla ileri gitmedi.
"Kahvaltı hazır. İstersen seni masaya kadar bırakayım. "
Omega, alfayı başıyla onayladıktan sonra alfa onu nazikçe yataktan kaldırdı ve masaya gitmesine yardım etti. Omegayı sandalyesine kadar eşlik ettikten sonra kahvaltılarını yapmaya başladılar. Kahvaltıları bitip Jungkook da ortalığı toparladıktan sonra, Jungkook omegayı salona götürdü ve koltuğa oturttu.
"Burada bekle. Ben birazdan geleceğim. Tamam mı? "
Taehyung, başıyla onay verdiğinde Jungkook hemen kendisini banyoya attı. Şuan evde sadece soğuk su olmasına rağmen bunu sorun etmiyordu. Banyoya girip kapıyı kapattığında üzerindeki her şeyden kurtuldu. Ereksiyon olmuş penisine baktı. Eli penisini kavrayıp aşağı yukarı hareket ettirmeye başlarken rüyasını düşündü. Omeganın kıvranışlarını, yüzünü, esmer tenini ve daha birçok şeyini...
Eli hızlandıkça ve sona yaklaştığını hissettikçe diğer eliyle duvardan destek aldı.
"Taehyung... Tae... "
Omeganın adı istemsizce dudaklarından döküldükçe bedeninden akan damla damla teri ve soğuğu hissetmesine rağmen sıcak olan vücudu ile artık boşalacağını anlıyordu. Hareketleri hızlandı ve son kez omeganın adını inleyip bıraktı kendisini.
"Taehyung... "
:
:
:Taehyung koltukta otururken duyduğu ses ile ayağa kalktı ve eliyle yoklaya yoklaya sesin kaynağına gitti. Artık tamamen duyabildiğinde ise durdu. Merakına yenik düşerek dinledi sesi. Ve sonunda sesin kime ait olduğunu anlamıştı.
"Alfa... "
Utanmıştı ama dinlemeye devam etti. Merakına yenik düştü. Birkaç dakika sonra da kendi adını duyduğunda ise bir adım geriye çekildi.
"Hayır... Bu olamaz. "
Tekrardan eliyle yoklaya yoklaya oturduğu yere döndü. Heyecanlanmıştı. Korkmuştu.
"O... O neden benim adımı söylüyordu? Neden? "
Kendi içinde çelişen omega bir sürenin ardından kapı sesini duydu. Ve biraz sakin kalmaya çalıştı. Ama engel olamıyordu kendisine.
◇▪◇▪
Hepinize selamun hello. Umarım iyisinizdir. Derslerden boş vakit bulmuşken yb atayım dedim. Gariban yazarınız tekrar derse döner. Ve boş vakit buldukça yb atmaya karar verdim. Son olarak ise bölümleri tekrar tekrar okuyup düzenliyorum. Bu yüzden tekrar okumanızda fayda var. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Kendinize iyi bakın ve mutlu olun.
Hepinizi seviyorum ve öpüyorum 😘😘😘
Haydin sağlıcakla kalın 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...