Merhaba canlar. Uzun bir bölüm yazdım bu sefer. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. Hepinize keyifli okumalar dilerim ve iyi günler...
♡
"J-jungkook... Şey... Ben hazırım. "
Jungkook duydukları ile yüzündeki gülümseme durdu. Anlamamıştı.
"Anlamadım. Neye hazırsın Tae? "
Taehyung içindeki o utanç duygusu ile istemese de konuştu.
"S-senin olmaya... "
♡
Taehyung utanarak söylediği o cümlelerden sonra birden ayaklarının yerden kesildiğini hissetti. Jungkook ise birden kucağına aldığı omegası ile birlikte hızla eve doğru yürümeye başladı. Taehyung başta şaşırsa da sonradan bir şekilde kollarını Jungkook'un boynuna dolamayı başarmıştı. Jungkook da adımlarının hızını hiç azaltmadan aksine daha da hızlanarak eve varmayı başarmıştı. Kapıyı bir şekilde açan alfa hızla yatak odasına yönelip oraya vardığında ise kucağındaki omegayı bırakıp onun omuzlarına ellerini koydu ve yavaşça itti. Yatağa düşen omega, gelen rahatlık hissiyatı ile kollarını iyi yana bıraktı.
Jungkook, kollarını serbest bırakan omegası ile üstüne çıktı ve onun ellerini tutup kıyafetlerine getirdi.
"Soy beni... Yavaş olsan bile sorun değil. "
Taehyung duyduğu cümleler ve hissettiği kumaş parçası ile Jungkook'un dediğini yapmaya başladı. Hissederek ve yavaşça kıyafetleri çıkarmaya başladı. Önce üstteki kıyafet yeri boyladı sonra da hafifçe kalktı olduğu yerden. Jungkook da ona yardım edince elleri yavaşça alttaki kıyafeti buldu. O da yeri boylayınca Jungkook, Taehyung'un tekrar uzanmasını sağladı. Bu sefer de Jungkook başladı aralarındaki engel olan kıyafetleri çıkarmaya. İkisi de teker parça kıyafet ile kalınca Jungkook ellerini Taehyung'un bedeninde gezdirmeye başladı. Jungkook'un elleri yavaşça Taehyung'un göğsüne geldi ve yavaşça hareket ettirmeye başladı. Parmak uçları esmer tenin her bir noktasını geziyordu. Yavaşça hareket eden parmak uçları omegasının omzuna geldi. Ve birden sıkıca kavradı. Taehyung'un yatakla olan temasını arttırdı. Jungkook'un dudakları önce esmer boyna yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı.
Boynuna başlatılan ilk temas ile Taehyung'un içi titredi. Ve başı biraz daha geriye düştü. Omzundaki eller hâlâ çekilmemişti. Aksine baskı artmıştı. Ve duyduğu sesler bir uğultu gibi gelirken o an sadece Jungkook'un sesini duydu.
"Sakin ol. Sadece... Birbirimizi hissedelim. Yavaşça... Ve acelemiz... Olmadan. "
Taehyung duyduğu kelimeler ile bedeninin hâkim olduğu o endişeyi bıraktı ve tamamen kendini ona teslim etti. Ellerini yavaşça hareket ettirerek Jungkook'un omuzlarını bulmaya başladı. Bulduğunda ise nazikçe okşamayıp keşfe çıktı. Jungkook hissettiği nazik dokunuşlar ile derin derin nefesler alıp verirken hâlâ dudakları Taehyung'un boynundaydı. Küçük öpücükler armağan ediyordu. Ve birden sağ elini omuzdan çekti Jungkook. Yavaşça aşağılara indirdi ve tam o kısma koydu.
Taehyung'un penisine...
Taehyung kumaş üzerinden hissettiği elle inleyip dudakları açılırken Jungkook da sertleşmiş penisi yavaşça uyardı. Sonrasında elini biraz daha hareketlendirip Taehyung'u daha çok hissetmek ve Taehyung'un daha çok hissetmesi için bastırdı. Taehyung hissettiği dokunuşlar ile inlerken birden gelen sesle Jungkook'un ne yaptığını anlamıştı.
İç çamaşırı çıkarılmıştı.
Jungkook dudaklarını kızarttığı boyundan o an ayırmadan yavaşça aşağılara indi. Artık Taehyung'un göğsünde olan dudakları oraya öpücükler armağan ederken dilinin ve dudaklarının hissettiği göğüs ucunu ağzına aldı ve emmeye başladı. Bir yandan göğüs ucunu emerken bir yandan Taehyung'un penisini yavaşça okşuyordu. Hâlâ kendi omzunda olan eli ve boştaki eli de sırayla alıp saçlarına getirdi ve Taehyung'un onları sıkıca kavrayıp tutmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...