Öncelikle keyifli okumalar dilerim ve şunu da ekleyeyim. Baş Alfayı sonradan çok seveceksiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. [ Düzenleme yapılmıştır. ]
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Taehyung kendisini belinden kavrayan el ile şaşkına dönerken aynı zamanda hissettiği o güçlü kaslar ile de kendi kasları gerilmişti. Eli kendisini tutan kişinin koluna tutunmuştu bilemeden. Ve teninin altındaki o sıcaklık... Kendisini farklı hissettirmişti.
Bilmiyordu. Göremiyordu Taehyung. Sadece teni ne kadar bulabilirse onun tenini ancak o kadar hissedebiliyordu.
Birden belindeki o sıcak tenin hissiyatı uzaklaştı kendisinden. Mesafe kat etmişti sanki kilometrelerce. Jeon Jungkook ise sadece düşündü.
'Neden bir omega ormana bırakılır? Omegalar değerli değil miydi? '
Ama bir sonuca ulaşamıyordu. Düşünceleri ne kadar fazla yol alsa da sonuç yine hâlâ aynıydı, hâlâ çıkmaz sokaktı. Bu yüzden düşünmeye bir son verdi. Yoksa delirecekti bu gidişle. Omegaya şöyle bir baktı. İnceledi. Ve omeganın üzerindeki yırtık giysilerinin ceplerinden birinde bir kâğıt parçası gördü. Kâğıt parçasında yazılan bir şeyler olmalıydı. Ama öncelikle bir şeyi onaylaması gerekiyordu.
Elini omeganın yüzüne getirdi. Sağa sola doğru birkaç defa salladı. Bu kendisine yeterli gelmediği için de sessizce adımlar atıp konumunu değiştirdi. Gözleri omeganın gözlerinde takılı kalırken onun ifadesini izledi her saniye. Hiçbir tepki veya davranış sezmediğinde omeganın kör olduğunu anladı. Tekrar eski yerine dönüp omeganın cebindeki kâğıdı çekip aldığında omega da ürkmüştü. Jungkook, ürken omegaya aldırmadan kağıdı açıp okumaya başladı.
Jeon Jungkook,
Omega Taehyung'u, onu, bulduğun andan sonra seninle kalması kararlaştırıldı. Onu sürüye geri getirmen yasaktır. Bu yüzden onu eşin yapmanı ve mühürlemeni istiyoruz. Eğer onu mühürlemek istemiyorsan öldürebilirsin. Biz bir omeganın ölümünü istemediğimiz için onun, senin eşin olmasını istiyoruz. Onu en kısa sürede mühürlemelisin.
Baş Alfa
Jungkook Baş Alfadan gelen haberle irislerini kâğıttan çekip omegaya yönlendirdi. Omeganın o korkmuş hâli yüzünde bir sırıtma oluşmasına neden olmuştu. Daha sonrasında ise biraz yaklaştı Jungkook omegaya. Aralarında az bir mesafe kalıncaya kadar...
Feromanları hisseden omega alfanın en yakınında olduğunu hissedebiliyordu. Ve birden hissettiği o garip sıcaklık ile kendini çekmek istedi. Jungkook elini omeganın beline koyup kendine çektiğinde omeganın rahatsız olduğunu gördü. Kendini geriye çekmeye çalışan omega ile daha çok sardı onu. Bedenlerinin bir bütün olmasını sağladı. Ve onu göremeyen omeganın çenesinden tutup kendisine çevirdi omeganın yüzünü.
"Kimsin bilmiyorum. Ama Baş Alfa bana bir mesaj gönderdi. Seni ya eşim yapacağım ya da... Ya da öldüreceğim. Neden sürüden atıldığını bilmiyorum. Ama... Ama elbet vardır bir nedeni. Bu yüzden soracağım sana omega. Ölmek mi istiyorsun yoksa eşim olmak mı? "
Taehyung alfadan duydukları ile şaşkına dönerken korkmaya başlamıştı. Ve feromonlarını bıraktı. Jungkook, aldığı o güzel kokunun etkisine bile girmemişti. Omegayı bırakıp elini tuttu bu sefer. Ve yürümeye başladı. Arkasında olan omegayı da sürüklüyordu. Ama Omega Taehyung hiçbir şey göremediği için taşa takılıp düşerken eli Jungkook'un eli arasından kaymıştı. Sıyrılan koluyla acıyla inleyen Taehyung, ağlamaya başladı. Gözyaşları durmaksızın akarken bu hâlde daha fazla yaşamak istemiyordu. Ölmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...