O an en mutlu günleri olmuştu iki kurt için. Ama gelecek tehlikeden habersizlerdi.
♠️
Büyük bir alkış tufanı koparken, iki kurt da öpücüklerini hediye ettikten sonra ayrıldılar. Jungkook, Taehyung'a yerlerine geçmeleri için yardım ediyordu ve Baş Alfa ise "Halkım! Bu gün ne mutlu bir gündür ki içelim! " dedi. Çalışanlar içecekleri dağıtırken Taehyung ve Jungkook çoktan yerlerine geçmiş ve en güzel günlerinin tadını çıkarıyorlardı. Hiçkimse olacaklardan haberdar değilmiş gibiydi. Gelen içecekler misafirlere dağıtılmaya devam ediyordu.
O günün öğlen vakti...
İnsanlar telaşla işlerini yaparken dış kapı açılmış ve içeriye misafirler için getirilen yiyecekler ve içecekler alınıyordu. Her bir at arabası özenle kontrol edildikten sonra içeriye girenler işlerini yapmak için yoluna devam ettiğinde yenisi kontrolden geçiyordu. Arabaların içi ve kişiler kontrolden geçerken hiç sorun yok gibiydi. Ama bir yer hariç.
Oyuklar...
At arabalarında gizlice ve ustaca yapılmış saklanma yerleri birkaç kişiyi rahatlıkla saklamaya yetiyordu. Bir ya da iki kişi de sürücü konumundaydı. Bu şekilde içeriye elliden fazla kişi girmişti. Yiyecek varillerinin altında olanların sayısı da elli kadardı. Kimse ne olduğunu anlayamadan düşman içeriye girmişti.
...
Herkes içeceklerini içerken davetliler arasına birçok düşman sızmıştı. Kararmış gökyüzü etrafını aydınlatan ışıklarla bir nebze olsun çevresini aydınlatırken davetlilerden birisi sarhoşluğun verdiği etki ile başka bir davetlinin üzerine elindeki içkiyi dökmüştü. Sonrasında ise hemen adamın üzerinde olan ceketi silmeye çalışırken durdu. Ona sinirli bir hâlde bakan adamın üzerindekini çıkarmaya çalıştı.
"Sen de kimsin?! "
Karşıdaki ise kendisine sorulan soruya cevap vermek yerine sakladığı hançeri birden çıkardı ve ceketini çekmeye çalışanı öldürdü. O an herkes çığlık çığlığa olay yerine giderken birden etraf kana bulanmaya başladı. İnsanlar telaş ile kaçmaya çalışıyorlardı.
Gelen sesler ile korkmaya başlayan Taehyung birden elinin çekilmesi ile koşmaya başlamıştı. Jungkook eşinin elinden tutarak onu uzaklaştırmaya çalışıyordu. Taehyung ise her şeyden bihaber koşmaya çalışırken ayağına takılan taş ile düşmüştü. Onunla beraber düşen Jungkook da olayların verdiği korku ile sadece Taehyung'u oradan uzaklaştırmak istiyordu. Ayağa kalkıp eşini de yerden kaldırdığı zaman etrafına baktı Jungkook. Davetlilerin neredeyse yarısı ölmüştü. Kalanlar ise merhamet diliyordu. Ve o seslerin arasında bir ses duydu.
"Merhaba Jungkook. Görüşmeyeli çok zaman oldu. Sevgili yiğenim... "
Jungkook duyduğu kelime ile ne söylemesi gerektiğini bilemedi. Sustu. Ve parmaklarının arasındaki sıcaklığın kaybolduğunu fark etti. Gözleri omegasına dönmüştü ama onu başka birinin kollarında gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...