Merhaba arkadaşlar. Lütfen bol bol yorum yapın. Keyifli okumalar dilerim hepinize. Sizleri seviyorum.
♾
Jungkook, Taehung ile beraber evden çıktıkları andan itibaren Taehyung'un elini tutmuş ve onu yönlendirmeye başlamıştı. Birkaç dakikalık yürüyüş sonrası Taehyung durdu. Jungkook da omeganın durmasıyla kendisi de durmuştu. Başını çevirip irislerini Taehyung'un irislerine kilitlediğinde ise Taehyung o an o soruyu sordu.
"Gözlerim göremiyor. Ama neden dışarıya çıkardın beni? "
Taehyung, sorduğu o soruyla tek bir cevabı bekledi. O cevabın gelmesini o kadar çok içten bir şekilde dilemişti ki... Ve istediği cevap çok geçmeden geldi.
"Önemli olan bazen görmek değildir Taehyung. Önemli olan şey hissetmektir. Adını bildiğin o canlının orada olduğunu bilmektir. Eğer sen bunu biliyorsan... O zaman görüyorsundur. Bu yüzden sadece hisset. Güneşin verdiği sıcaklığı... Rüzgarın hediye ettiği ufak meltemleri... Sesleri... "
Taehyung aldığı cevap ile beraber hissetti. Güneşin verdiği sıcaklığı, rüzgarın hediye ettiği ufak meltemleri hissetti teninde. Doğanın bir parçası olan canlıların seslerini dinledi. Sanki bir melodi gibi...
Jungkook, Taehyung'a baktığında ise yüzünde hafif bir gülümseyiş oluştu. Taehyung'un hissettiği hayat döngüsünde var olmak istedi. Elini Taehyung'un elinden çekti. Taehyung, teninden giden sıcaklığın yerini o serinletici rüzgar aldığında anlamıştı zaten. Jungkook ise hâlâ sımsıcak olan elini Taehyung'un sağ yanağına bıraktı.
Taehyung, hissettiği o sıcak ten ile heyecanlanırken belki de hiçbir alfadan duymadığı o sözleri bu alfadan duymuştu.
"Eşim olmanı istiyorum, Taehyung. Sonsuza kadar benim omegam olup bu hayatta her zaman yanımda kalıp bana destek olur musun? Yaralarımı sarar mısın? Yaralarını sarmama izin verir misin? "
Taehyung duyduğu kelimeler ile ne yapacağını bilemedi. Öylece kaldı yerinde. Ama hiçbir zaman görmediği o sevgiyi ve şefkati belki de bu alfa ona verebilirdi. Ve hiç konuşmadı Taehyung. Yanağındaki elin üzerine kendi elini koydu. Yavaşça ilerledi. Jungkook kolunda gezinen nazik parmak uçları ile hâlâ bir cevap bekliyordu. Ama Taehyung konuşmak yerine elini yavaşça ilerletmeye devam etti. Jungkook'un omzuna ulaştığında ise alfanın boynuna doğru gitti elleri bu sefer. Yavaşça yukarıya çıktı ve parmak uçları önce Jungkook'un dudaklarını bulurken sonra da yanağını buldu. Diğer eli de aynı şekilde Jungkook'un yanağını bulurken Jungkook, hâlâ elini çekmemişti Taehyung'un yanağından. Taehyung, iki eliyle de Jungkook'un yanağını kavrarken içinde pişmanlık olmadan yüzünü yaklaştırdı. Dudaklarını bulmak istedi. Bedeni yaklaşıp dudakları alfanın dudaklarına ilerlerken birden durdu. Jungkook anlamıştı. Onu kabul etmemişti. İçindeki kalp kırıklığı ile öylece duran Jungkook, elini omeganın yanağından çekecekken duyduğu tek bir kelime içinde ölmüş umudu tekrar canlandırdı.
"Evet. "
Ve birden Taehyung dudaklarını alfanın dudaklarına bıraktı. Ona kelebek dokunuşlarıyla çevrelenmiş bir öpücük hediye etti. Jungkook, dudaklarının üzerindeki dudaklarla başta şaşırırken sonrasında birden boştaki eliyle Taehyung'u belinden kavrayıp kendisine çekti. Ama öpücükleri derinleşmedi. Sadece bir tüy hafifliğinde kalmıştı. Taehyung'a birkaç tane hafif öpücük hediye etti.
Taehyung, dudaklarında kısa ama sevgiyi en derinden hissettiren o öpücükler ile gülümsüyordu. Teninde hissettiği güneş ışınları, tatlı bir meltem, canlıların sesleri ve ruhuna işleyen öpücükler ile hayatı en güzel şekilde hissediyordu.
Öpücükleri sona ererken Jungkook gülümseyerek bakıyordu ona. Eli hâlâ omeganın yanağındaydı ve hafifçe okşuyordu. Taehyung ise başını hafifçe eğmiş ve öylece yerinde durup bekliyordu. Ve heyecanla Jungkook'un beklediği o cümleleri kurdu.
"J-jungkook... Şey... Ben hazırım. "
Jungkook duydukları ile yüzündeki gülümseme durdu. Anlamamıştı.
"Anlamadım. Neye hazırsın Tae? "
Taehyung içindeki o utanç duygusu ile istemese de konuştu.
"S-senin olmaya... "
♡
Merhaba. Nasılsınız? Beni özlediniz mi? Ben sizleri çok özledim. Bu arada bölümü sevmişsinizdir umarım. Bugün boş olduğum için sizleri yb siz bırakmayayım dedim.
Ve sizden bir ricam var. Lütfen diğer ficlerime de bi göz atın. Umarım beğenerek okuyacağınız bir fic bulursunuz.
Sizleri çok seviyorum ve öpüyorum 😘😘
Kendinize iyi bakın 😊
Haydin sağlıcakla kalın 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIL ♡ TaeKook
FanfictionJungkook hiçbir omeganın istemeyeceği bir alfaydı. Bu yüzden kendisini tüm kurtlardan uzak tutmuş; ormanın derinliklerinde bir ev inşa etmiş; tüm kurtlardan uzak yaşamayı seçmişti. Tâ ki bir omega o ormana girene kadar... Sürüsünden atılan ve orada...