Alarm çalıyordu ve beni şu güzel uykudan uyandırıyordu. Ben de ısrar etmeden kalktım ve alarmı kapattım .Lavaboya gidip günlük işlerimi hallettim ve odama geldim.
Dolabımın karşısına geçip kıyafet aramaya başladım. O kadar çok kıyafet almıştıki annem ve babam ne giyeceğime karar veremiyordum.
Bugün okulun ilk günüydü güzel olmalıydım. İlk günden okuluma çirkin bir kız olarak gitmek istemezdim yani .Gözüme kestirdiğim bir pantolonu elime alıyordumki telefonumun melodisi odayı doldurmaya başlamıştı.Pantolonu bırakıp telefonumu elime aldım.Arayan Busem di. Çocukluk arkadaşım . Herkes giderdi ama Busem beni bırakmazdı.Babamın da ortak olup yaptırdığı okulda daha güzel bir eğitim göreyim diye taşınmak zorunda kalmıştık. Bu yüzden Busemi artık göremiyordum.Keşke buraya gelse...
Bu düşüncelerden kurtulup arayan Busem 'e cevap verdim."Alo?"
"Alo Rüya tatlım nasılsın ?" demişti.Sinirliydi.Her zamanki Busem işte ne olacak.
"Nasıl olayımki Busem sensiz geçen bir gün daha.Okula gidicem ve ne giyeceğime karar vermekle meşgulum.Sence ne giysem? "dedim.
Sesim sıkılmış bir şekilde çıkmıştı.
"Siyah pantolonunu ve üzerinde yazıları olan siyah tişörtünü giy."
Ah evet gerçekten Busem çok zevkli bir kızdı."Sağ ol canısıı. Peki sen nasılsın ?" Kıza kendi derdimden nasıl olduğunu bile sormamıştım. "Ben iyiyim sen beni düşünme hadi ilk gününde başarılar ."
Saol bile diyemeden telefonu kapatmıştı. Bu kızın acelesi neydi ki böyle.Muhtemelen beni okulumun ilk gününde telefonda fazla tutmamak istemiştir.
Hemen Busemin dediği kıyafetleri alıp giydim.Sonra saçımı tarayıp aynanın karşısına geçip kendime baktım.Biraz makyaj yapsam ne olurdu acaba .Hiç bir şey olmazdı ama doğal halimle kalmayı tercih ederdim.
Çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.Babam ve annem masada beni bekliyorlardı.Yanaklarına sulu sulu öpücük bırakıp annemlere "Ben okulda atıştırırım bir şeyler görüşürüz ."diyip dışarı çıktım. Dışarıda beni bekleyen şöförün yanına gidip arabaya bindim.Telefonumdan wattpad e girip bir hikaye okumaya başladım.
"Rüya hanım!"bu seslenen Mehmet amcaydı. Yani şöför. "Efendim Mehmet amca?" dedim ." Okulunuzun önüne geldik.Size ilk günden başarılar Rüya hanım." Ah hangi ara okula geldik.Hiç fark etmemiştim bile."Teşekkürler Mehmet amca."diyip arabadan indim.Okulun önüne geldiğimde bir kaç kişi bana selam vermişti.Ama ben bunların hiç birini tanımıyorum. Biraz daha ilerleyip Taşkın Kolejine baktım.Güzel bir binaydı. Ama çok büyük.Burda öğrenciler kaybolmuyorlar mıydı?
Bu düşüncelerden kurtulup okulun merdivenlerini tırmanmaya başladım.Müdürün odası neredeydi ki? Umarım buradadır diyip sağdaki koridordan yürümeye başladım.
Evet müdürün odası buradaydı. Kapıyı tıklatıp içeri girdim."Hoşgeldin Rüya şuraya otur."dediğinde gösterdiği koltuğa oturdum."Gördüğüme göre Eski okulundaki ders notların dikkatimi çekiyor.Çok başarılısın.Seni bu okulda görmek çok güzel. Rüya seni 11 F sınıfına yerleştirdim. Orada senin gibi başarılı iki öğrencimiz var.Onlarla arkadaş olabilirsin."
Merak ettim doğrusu.Bunlar kimdi?
"Teşekkür ederim bu öğrencilerin adları ne peki?" dedim merakla .Umarım onlarlada Busem gibi arkadaşlık kurabilirim."Sude Akar ve Ada Su Yıldız .Bir sorunun olursa yanıma gelmen yeterli" dedi."Her şey için teşekkür ederim "diyip müdürün odasından çıkıp 11 f sınıfını aramaya başladım.Neredeydiki şu sınıf?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...