Chapter 3

6.4K 327 3.3K
                                    

כשלואי ירד בחזרה במורד המדרגות, היו אפילו יותר אנשים בחלל הבית והוא התחיל להרגיש קצת קלסטרופובי. הוא תכנן להצמד אל ליאם במהלך כל הלילה ואולי הוא אפילו יוריד שוט של המשקה הכי טוב שהיה שם (הוא היה צריך את ברברה בשביל לדעת איזה אחד זה).

אך הוא ידע שזה לא יתאפשר ברגע שראה אותה דוחפת את הלשון שלה במורד גרונו של נייל בפינת הסלון.

אם לואי היה כנה, הוא גם רצה מישהו להתמזמז איתו, בת הזוג שלו כנראה. הוא תמיד תהה מה אנשים כל כך אהבו במזמוזים, למה כולם אמרו שזה כיף.

הוא הבטיח לעצמו שהוא ישאל את אלינור אם היא רוצה לנסות את זה בפעם הבאה שהוא יראה אותה, מה שכנראה יהיה ביום ראשון בכנסייה.

הסלון היה מלא באנשים שהוא אפילו לא הכיר, או זיהה, רוקדים, שותים ומתנשקים. לא היה לו שום מושג מה הייתה המוזיקה שהתנגנה ברקע, משהו על 'לקרוע את העיר הלילה'.

"בוא נלך לקחת משהו לשתות." הוא הציע לליאם, כי הוא ידע שהדבר הכי טוב לעשות במסיבה שאין לך שום מושג מה לעשות עם עצמך זה לשתות.

הם עשו את דרכם אל המטבח, שלא היה עמוס ומלא כמו הסלון, תודה לאל.

הוא ראה את זאין שעון כנגד פינת השולחן, חולק ג'וינט עם עוד מישהו שלואי חשב שלא היה חשוב בכלל.

"אה... איפה אני יכול למצוא מים?" הוא מצא את עצמו שואל את זאין, ששלח לו מבט כאילו אמר את הדבר הכי מטומטם בעולם.

"מים?" זאין שאל וחייך חיוך מעושה, למרות שהוא לא הביט בלואי בכלל, הוא הביט בליאם. "איך קוראים לכם?"

"אני ליאם וזה לואי." ליאם ענה במהירות ולואי שלח לו מבט סקפטי, כי ליאם הסמיק והוא אף פעם לא דיבר עם אנשים שלא הכיר, הוא היה מהסוג הביישן.

"ליאם." זאין חזר על השם ולואי הרגיש דה ז'ה וו מהלילה הקודם, כשהארי חזר על שמו.

"גם אתה רוצה מים, ליאם?"

"אה, אני רוצה בירה בבקשה." ליאם ענה, כאילו זאין היה ברמן.

"אוקיי."

זאין הושיט את הג'וינט לנער שלידו והעיף אותו מהמקום, לפני שהסתובב והוציא שתי כוסות אדומות משקית פלסטיק.

הוא מילא אחת עם בירה בשם סטלה ארטואה ואת השנייה עם מים, ואז הושיט לשניהם את הכוסות שלהם.

"נתראה." הוא אמר, מסתכל יותר על ליאם מאשר על לואי, לפני שהסתובב והלך.

"הוא מפלרטט איתך." לואי אמר לליאם ברגע שהם היו שניהם לבד.

"מה? לא הוא לא. הוא כן?"

"זה משנה? הוא גבר, ליאם. אתה גבר- רגע. אתה... אתה לא הומו, נכון?"

ליאם משך בכתפיו ולואי פער את עיניו.

"איך אתה בכלל יודע? אף פעם לא נישקת מישהו!"

Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓Where stories live. Discover now