Chapter 8

10K 374 3.2K
                                    

תודה על כל התגובות וההצבעות בפרק הקודם! :) הן לגמרי עשו לי את היום והן נותנות לי מוטיבציה להמשיך!! בבקשה תמשיכו להגיב ולהצביע אם אהבתם☺️💗.

---

כשלואי התעורר בבוקר הבא, אלינור כבר לא הייתה במיטה. הוא מצא אותה בסלון, יושבת על הספה בין הארי וברברה, אוכלת ארוחת בוקר שהם כנראה הזמינו.

כולם כבר היו שם, לבושים בבגדים מהלילה הקודם, נראים עייפים אך מסוגלים לתפקד.

"בוקר טוב." הוא אמר לאף אחד במכוון, וכמעט כולם בירכו אותו בחזרה עם פיות מלאים באוכל.

לואי מצא מקום ליד נייל, על משענת היד של אחד הכיסאות. הוא בחר מאפין עם שבבי שוקולד מהצלחת המלאה במאפים מתוקים ופירות.

הוא התעסק עם זה במשך כמה דקות, מנסה לא ליצור קשר עין עם הארי. הוא הרגיש טיפה מוזר אחרי מה שקרה בלילה הקודם, בדיוק כמו שהרגיש ביום שאחרי שהארי גרם לו לגמור. אבל בסופו של דבר, זה נעלם, כיוון שהארי התנהג כרגיל, מקניט אותו במשך כל ארוחת הבוקר ומספר בדיחות.

כשאלינור אמרה לו שזו השינה הכי טובה שהיא ישנה במשך שבועות, הארי יצר קשר עין עם לואי וקרץ, נושך את שפתו התחתונה.

לואי לא יכל למנוע מחיוך להופיע על פניו, ואלינור חייכה בחזרה כיוון שחשבה שהחיוך הזה היה מכוון אליה.

"אז, מה אנחנו עושים ביום ההולדת שלך, לואי?" היא שאלה בזמן ששתתה את מה שנשאר בכוס מיץ התפוזים שלה.

"אני חושב על מסיבת בריכה במלון של דוד שלי." הוא ענה וברברה הנהנה בהתרגשות.

"אבל זה הולך להיות יום לפני יום ההולדת שלי, ב23, כי ההורים שלי רוצים שאהיה בבית בערב חג המולד ובחג המולד בכללי."

"יש לדוד שלך מלון?" זאין שאל, מופתע, ולואי הנהן.

"סנט פול."

"זה המלון הכי יוקרתי. בכל אנגליה." הארי אמר.

"ברור."

הם סיימו לאכול את ארוחת הבוקר שלהם ברבע לשתיים עשרה, ובצהריים הם כבר עשו צ'ק אאוט. ואם לואי דיווח על האישה בכניסה בטענה ש'שכבה עם לקוח', זה לא היה העסק של אף אחד מלבדו.

בשבוע הבא היו להם עוד שני מבחנים, ואז הם סוף סוף יסיימו עם בית הספר לשנה הנוכחית. אלינור באה לישון אצלו כמעט כל לילה, וללואי לא היה אכפת שכל מה שהם עשו לפני השינה זה אולי קצת להתמזמז. הם אפילו כמעט ולא התכרבלו, ולואי היה מאד בסדר עם זה.

Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓Where stories live. Discover now