Chapter 5

8.8K 359 6.5K
                                    

כשלואי התעורר ביום שישי, הוא לא היה בטוח אם מה שקרה בלילה היה אמיתי או לא- אך הוא כן היה בטוח שפיג'מת הכותנה שלו הפכה דביקה ולא נוחה.

הוא השתנק כשהוא הוריד אותה במקלחת וראה שכל החלק התחתון היה מכוסה בשפיך. הוא הרגיש כאילו הוא עומד לבכות מרוב כעס ותסכול.

והעובדה שהוא חלם על זה שהארי נישק אותו בכלל לא הייתה קשורה לכל הדבר הזה, נכון? הוא התחרפן והוא היה חייב להיות בארוחת הבוקר בעוד חמש עשרה דקות.

זה לא הזמן למשבר הומואי

מי אמר משהו על הומואיות?

אוי אלוהים אני אגיע לגיהנום

וכל זה באשמת הארי

לואי הבטיח לעצמו שהוא לא הולך לדבר עם הארי סטיילס יותר בחיים שלו; וזה יתחיל ברגע שהוא יחזיר לו את ג'קט שלו. ולמען האמת, זה קצת לא היה קצת פייר כי הג'קט הזה הריח כל כך טוב.

הוא דחס אותו אל התיק שלו לפני שהוא סידר את השיער שלו והעניבה במראה פעם אחת אחרונה, ואז ירד במהירות את כל המדרגות עד למטבח.

הוא לא הצליח להתרכז במה שקורה סביבו, אז הוא לא שם לב שאימו שאלה אותו את אותה השאלה כבר פעמיים.

"סליחה, מה?"

"אתה ואלינור תהיו חמש שנים ביחד בשישי הבא. אתה מתכנן משהו מיוחד בשבילה?"

"אה... אני לא יודע. יש לך רעיונות?"

"טוב, בשנה שעברה לקחת אותה לסוף שבוע בפריז, אז אולי הפעם תוכל לקחת אותה לרומא? או אולי ברלין?"

למען האמת, לואי לא רצה ללכת לשום מקום עם אלינור השנה. הוא רק רצה להשאר בבית ואולי להזמין כמה חברים, כמו שהם עשו ליום השנה השלישית שלהם.

"חשבתי על אולי לעשות מסיבה? עם כאילו, חברים מבית הספר."

"מסיבה?"

לואי משך בכתפיו והנהן, תוהה אם הם יתנו לו להזמין גם את זאין ונייל. הארי בהחלט לא היה מוזמן, הוא בכלל לא יתקרב אל הבית שלו. אלוהים יודע מה הוא ישבור או יגנוב ברגע שהוא אפילו ידרוך בבית היוקרתי.

"יש לי הפתעה בשבילך, לואי." אביו אמר כשהם כמעט סיימו לאכול את ארוחת הבוקר שלהם.

"כן? מה זה?"

"דיברתי עם המנהל שלך לאחרונה, והוא אמר לי שאתה מתקדם יפה מאד בלימודים כרגע, אז החלטתי לתת לך את מתנת יום ההולדת שלך מוקדם יותר."

עיניו של לואי נפערו.

"מה? אתה מתכוון-"

"כן, אתה יכול לקחת את הלמבורגיני מחר לסיבוב. אמא שלך ואני נהיה ברסיטל של התאומות וחשבנו שתרצה לנסות את האוונטדור שלך. משכתי בכמה חוטים עם מנהל בית הספר לנהיגה שלך והוא אמר שתוכל לעשות את מבחן הנהיגה שלך היום אחרי בית הספר."

Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓Where stories live. Discover now