ארבע שעות לפני שכל האורחים היו אמורים להגיע, לואי החל להטיל ספקות בנוגע למסיבה שהוא עומד לערוך. הוא היה לגמרי לבדו בבית הענק במשך יומיים והוא תיכנן את המסיבה הזו מאתמול. הוא אפילו הלך לעשות קניות בסופר בשם טסקו או משהו כזה.
הוא קנה תשעים קילו של צ'יפס, אלכוהול (כן, הוא היה גאה בהיותו מבוגר שיכול לקנות לעצמו אלכוהול) ועוד חטיפים אחרים. היה לו קשה להעביר הכל עם מכוניתו, אך הוא הסתדר בסופו של דבר.
הסלון והמטבח היו כרגע מלאים בחטיפים ומשקאות, בדיוק כפי שראה את נייל עושה במסיבות שלו. הוא לא דאג לגבי המוזיקה כי הוא ידע שנייל יביא את הדיסק און-קי שלו והם יחברו אותו למערכת הסטריאו.
לואי התרגש והיה לחוץ באותו הזמן, אבל תודה לאל שנייל העלה רעיון שהם יבואו לשתות לפני המסיבה, כיוון שהוא היה מתחרפן אם חבריו (הוא סוף כל סוף יכל לקרוא להם חברים) לא היו מגיעים שעה לפני המסיבה.
הוא לבש חולצה לבנה עם פסים כחולים, סקיני ג'ינס כחולים חדשים ונעלי אולסטאר לבנות. שיערו היה נראה לחלוטין נוצתי בפוני המעוצב ימינה שלו והוא ריסס על עצמו בושם של הוגו בוס.
"אתה צריך להרגע, טומו. אנשים ימותו על המסיבה שלך." נייל הבטיח לו וטפח על גבו.
"כן אבל מה אם הם יהרסו את הבית?"
"זה מעליב שאתה חושב שחברים שלי כאלה."
לואי הסתכל על הארי שהחזיק בירה פתוחה בידו. הוא לבש חולצה לבנה של נירוונה, סקיני ג'ינס שחורים ונעל נעלי ואנס שחורות. אין צורך לציין שג'קט הג'ינס שלו מאקנה סטודיוז היה, כמו תמיד, קשור סביב מותניו הרזות.
"רוצה קצת?" הארי שאל כשהוא התקרב אל לואי, כורך את ידו מסביב לכתפיו.
לואי הרגיש את גופו מתמלא במתח ועיניו סרקו את החדר, אך זה לא היה נראה כאילו אנשים בכלל שמו לב אליהם. נייל וברברה היו עסוקים עם המוזיקה; וליאם וזאין דיברו עם ג'ייד ופרי.
"אה... לא תודה. אני לא מתכנן לנפח את הבטן שלי עם בירה הלילה." לואי אמר.
"אבל האדם היחיד שכנראה יראה אותך בלי חולצה הלילה יהיה אני, ולי לא אכפת." הארי השיב וזה גרם ללואי להרגיש הרבה יותר טוב מבפנים.
למרות שהוא בחיים לא יודה בזה, הוא די אהב את ההרגשה של להיות מחוזר. להיות מחוזר על ידי הארי, אם הוא יהיה יותר ספציפי.
"מתי ההורים שלך יחזרו?"
"ביום שישי. למה?"
"רק שואל."
"אתה לא מתכוון להשאר פה, נכון?" לואי שאל, והאמת שהוא סוג של רצה שהארי באמת ישאר.
"כאילו שתתנגד לזה." הארי לחש באוזנו וצמרמורת עברה במורד גבו של לואי כיוון שנשימתו הייתה כה חמה כנגד אוזנו. זה הולך להיות לילה מעניין, לואי פשוט ידע.
YOU ARE READING
Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓
Fanfiction[completed] הם לא היו יכולים להיות יותר שונים אחד מהשני אפילו אם ניסו. האחד שבו הארי הוא הנער הדפוק עם יותר מדי בעיות בחייו, לואי הוא הנער העשיר המושלם עם יותר מדי כסף בחייו, ובתי הספר שלהם נמצאים אחד מול השני. הם נפגשים במסיבה וזה הדבר האחרון (ואול...