Chapter 16

10.5K 412 6.8K
                                    

לואי התחמק מהארי במהלך השבוע האחרון כאילו הוא נשא איתו סוג של מחלה. טוב, הוא לא בדיוק התחמק ממנו (הם עדיין לא נתקלו אחד בשני וכבר היה יום חמישי), אבל הוא עדיין רצה לחשוב שהוא כן.

מאז שהוא הבין שהוא היה מאוהב בהארי לפני שלושה ימים, הוא פשוט השתגע כיוון שהוא לא היה אמור להתאהב במישהו (במיוחד לא כשיש לו בת זוג שאיתה הוא הולך להתחתן), וממש לא בגבר.

הוא ממש רצה מישהו לדבר איתו, באמת, אבל לא היה לו אף אחד לפנות אליו. ליאם היה יותר מדי עסוק במערכת היחסים שלו עם זאין (הם כבר התנהגו כאילו הם היו נשואים- זה היה דוחה), ג'ייד לא הייתה בבית הספר השבוע וגם פרי התמודדה עם בעיות במערכת היחסים שלה. אלינור לא הייתה אופציה וברברה- ברברה.

לואי ידע שהוא לא יכול לדבר איתה על זה בבית הספר (כי הוא פחד שמישהו ישמע אותו), אז הוא תכנן לדבר איתה אחרי בית הספר.

עוד משהו שהוא הבין במהלך שיעור המתמטיקה המשעמם זה שהוא באמת רצה להפרד מאלינור. מערכת היחסים שלהם הרגישה כמו עודף משקל על כתפיו, מונעת ממנו לעשות מה הוא באמת רצה לעשות. הוא לא רצה מערכת יחסים עם הארי (הוא ידע שהארי בחיים לא ירצה את זה); כל מה שהוא ידע זה שהוא רצה את הארי. את כולו.

שש השעות בבית הספר באותו היום לא יכלו לעבור יותר לאט, לואי היה בטוח בזה. אז אחרי שהוא נישק את אלינור ואמר לה להתראות, מוודא שהיא הייתה מחוץ לטווח הראייה עם הבנטלי שלה, הוא הסתובב וחיפש את ברברה.

לואי זיהה אותה במעבר החצייה, אז הוא התחיל לעשות את דרכו אליה במהירות.

"היי!" הוא אמר ואימץ את קצב ההליכה שלה.

"היי לואי, מה קורה?" היא חייכה בחזרה.

"אני צריך לדבר איתך על משהו. משהו רציני."

"אז זה יהיה חייב לחכות, כי אני בדיוק הולכת להגיד לנייל להתראות."

"הוא לא בא אלייך?"

"יש להם עוד שעה."

"אה, אוקיי."

הוא הלך איתה אל צד בית הספר שלהם, שם כמה אנשים עישנו כאילו אף אחד לא ראה אותם.

זאין ונייל היו שם, והיה נראה כאילו הם דיברו על משהו חשוב. ברברה נישקה אותו על הלחי בתור שלום והם הפסיקו לדבר, מפנים את מבטם אל לואי.

"מה הולך? על מה דיברתם?" ברברה שאלה.

"הארי בבית הספר היום."

"מה? ברצינות?"

"כן, ואין לו שקיות מתחת לעיניים כמו בדרך כלל. זה מוזר." זאין אמר והניח את הסיגריה בחזרה בין שפתיו.

לואי חייך לעצמו. הוא אהב לחשוב שהוא היה חלק מהסיבה שבזכותה הארי התחיל להרגיש יותר טוב.

Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓Where stories live. Discover now