Chapter 6

8.6K 371 2.5K
                                    

שנה טובה מקסימים!!🥰 בבקשה אל תשכחו להצביע אם אהבתם ואל תהססו להגיב🥺 אני ממש אוהבת את התגובות שלכם :)💗.

---

אז יש מצב שלואי הומו ויש מצב שהוא במשבר.

יש מצב.

והוא התחרפן כי אחת, המוזמנים למסיבה שלו ושל אלינור עמדו להגיע בכל רגע והוא לא היה מסוגל לחשוב על משהו אחר חוץ מלנשק את הארי סטיילס, ושתיים, הוא לא היה בטוח אם הוא רוצה לבזבז את שארית חייו עם מישהי שהוא בגד בה כבר שלוש פעמים עם שני אנשים שונים.

אז כן, אפשר להגיד שלואי היה במשבר ועמד להתמוטט אם אף אחד לא יביא לו כוס שמפנייה מלאה עד הקצה בזמן הקרוב.

לואי החווה בידיו אל אחד המלצרים להביא לו את המגש עם כוסות השמפנייה. הוא לקח שתי כוסות לפני שאמר לו ללכת, נשען בחזרה כנגד הספה. אלינור עדיין התארגנה וההורים שלו אמרו שהם ישארו לחצי שעה הראשונה, כדי שאביו יוכל לנאום, ואז הם יעזבו לפריז.

יש לאביו שם איזה אירוע שקשור לעסק שלו, וכמובן שאימו הייתה חייבת ללכת איתו כדי שהוא יוכל להשוויץ בה. ללואי לא היה אכפת, ולמזלו אלינה הסכימה להשאר עם הבנות בקומה העליונה, אז הן לא יפריעו לו. הן לא יכלו לרדת למטה למסיבה, בעיקר כיוון שיהיה שם אלכוהול (כן, לואי ידע שהוא עדיין קטין, אבל זה לא היה נראה כאילו למישהו אכפת).

ברגע שפעמון הדלת צלצל, לואי סיים לשתות את הכוס השלישית שלו -בעשר הדקות האחרונות- לפני שהוא קם מהספה והתקדם אל עבר הדלת. עוזרת הייתה אמורה לעשות את זה, אבל נמאס לו לשבת ולחכות.

"אלינור!" הוא קרא, הצעקה שלו מהדהדת ברחבי כל הבית.

ואז הוא ראה אותה יורדת במדרגות, לובשת שמלה כחולה שנראתה יותר כמו שקית זבל מאשר שמלה בארבעת אלפים פאונד. ממתי הוא חושב שהיא מתלבשת מכוער? אלוהים.

היו כבר בערך ארבעה אנשים מבית הספר שלהם בדלת, ואחרי שלושים דקות, הסלון היה מלא באנשים. ההורים של אלינור היו שם, מדברים עם ההורים של לואי, כל שכבה יב' וכמה משכבה יא'.

לואי כבר שתה חמש כוסות והוא יכל להרגיש את האלכוהול סוף סוף משפיע עליו. הוא היה קצת מסוחרר וההורים שלו עמדו לנאום בעוד עשר דקות.

הוא מצא את ליאם במטבח, בוהה בטלפון.

"החבר שלך לא בא?" לואי שאל אותו.

"הוא לא החבר שלי והוא... כן, הוא בכניסה לרחוב."

"אתה מדבר איתו עכשיו?"

Baby Heaven's in your Eyes [Hebrew] || l.s. ✓Where stories live. Discover now