Ez nem az első rész, de igyekeztem izgalmasra csinálni.
Rexiák (boszorkányok)
Eredetük
A hegyeken lakó roxák ősidők óta a gyógyításnak és a természetnek szentelik az életüket. Nem hisznek a háborúban, békeszerető nép, Fehérboszorkányok. Ellentétben pokolban élő rokonaikkal, a Feketeboszorkányokkal.Csoportjaik
1. Roxallá rexia: a boszorkányok uralkodója, a leghatalmasabb erővel rendekező rexia.2. Amaréna rexia: a szerelem mágusai, az emberek hozzajuk fordulnak házasság vagy szerelmi ügyek esetén.
3. Orinox rexia: jövőlátó boszorkanyok, akik a csillagok tudományával segítik a matematikusokat és a horoszkópok varázslatát folytatják.
4. Pátka rexia: inkább papok mint boszorkányok. Hiszik, hogy isten létezik mindenféle formaban. Nekik csak isten, nincs se buddha, se allah, se jézus.
5. Livelle rexia: az élet és a gyógyítás boszorkányai. A legtöbbjük orvosként jár az emberek közt és evente kétszer térnek csak haza.
6. Evera rexia: a természet gyermekei, félénkek, a növények és az állatok társaságát kedvelik.
Életmódjuk
Halhatatlan lények, nincs köztük nő, gyermekeiket agyagból gyúrják és a szent forrásban keltik életre. Természetesen ehhez a két szülő vércseppje is szükséges. Ritkán esznek húst és élik a maguk életét a hegyekben.Radagok (Démonok)
Eredetük
A pokol mèly bugyraiban, a fekete sötetben jönnek vilagra, álltalában megcsalás útján.Csoportjaik
1. Lav rexia: fekete boszorkányok, akik a sötétségben a vért kortyolva uralják az alvilágot.2. Maxra radag: démonok, akik gyilkolasra és gonoszságra lettek nevelve az alvilágban.
Életmódjuk
A démonok szüleiket nem ismerik és a reljes démonná váláshoz meg kell ölniük egy számukra nagyon kedves személyt.
A boszorkànyok eredete hasonló a fehér boszorkányokéhoz, de ők önszántukból választották a sötét oldalt.
YOU ARE READING
A démon és a boszorkány (Befejezett)
FantasyVladimir a hegyi gyogyító boszorkányok királya és egy nap az emberek segítséget kérnek tőle mivel az egyik gonosz hívő megidézett egy gonosz démont.