Amor pov.
Ma van a nagy nap, a koronázásom napja. Elég idős lettem a vezetésre és immár az egész nép biztos benne, hogy én vagyok a következő roxalla rexia. Szép ruhákba öltöztem és ékszereket adtak rám.
Ahogy kiültem a trónra kezdetét vette a ceremónia. Ahogy körbe néztem, megpillantottam anyám mosolygó alakját. Az én tiszteletemre kiöltözött ezuttal színesbe, de a fején, tiarával megszorítva még ott volt a fekete fátyol, amit immár tíz éve le sem vesz és kereken ennyi ideje nem vett fel színes ruhát.
Aki csak a közelébe megy érzi azt a mély, keserű gyászt, ami a lelkén ül, mint egy átok. Amikor apám meghalt valami összetört benne végleg. Minden varázseréjet bevetette, de nem tudta megmenteni, ott halt meg a karjában. Ezután a saját testvérét megfosztotta erejétől és a többi rexiára bízta, akik a démonok elé vetették őt. Fogalmazzunk tehát úgy, hogy két másodpercnél tovább nem élt. Anyám azóta feketét visel és minden nap kimegy a helyre ahol szétszórtuk apám hamvait és egy kis emlékkövet állítottunk neki. Úgy temettük el, mint egy rexiát.
A fejemre került a királyi korona mit kagylók és gyémántok hada díszített.Mindenki meghajolt előttem és ezzel én lettem a roxalla rexia. Anyám odasétált hozzám és megsimogatta az arcomat, szemeiben a büszkeség csillogott.
– Gyermekem, annyira büszke vagyok rád. – mondta őszintén.
– Jó munkát végeztél, anyám. Erről biztosíthatlak. – simogattam meg az arcát.
– Igen, immár elvégeztem a feladatomat, felneveltelek. Egy gyönyörű, jólelkű rexiát. – mosolyodott el haloványan, és tovább simogatta az arcomat.
– De én félig démon is vagyok, anyám! Ezt sosem feledem. Más szemmel fognak eztán nézni a démonokra, gondoskodom róla! – mondtam, mire egy gyengéd puszit nyomott a homlokomra.
– Büszke vagyok rád fiam. Én akkor megyek, készen állok és sose feledd amit mondtam. – nézett rám komolyan.
– "Mindig kell egy tündér, ki fogja a kezedet, mert annyi baj van a világon, hogy a magány elhomályosítaná szívedet." – emlékeztem a bölcs szavaira. Bólintott egyet és elment a hálójába.***
Másnap anyám nem ébredt fel, meghalt. Nem volt rajta sérülés, nem vett be mérget, a livellék szerint egyszerűen csak meghalt. Nem sírtam hisz' rég tudtam, hogy ez lesz. Csak miattam nem adta fel eddig, de én már felnőttem, készen állok, ő pedig elvégezte a feladatát. Van az a fájdalom, amit a szív nem tud elviselni, de szerelem nélkül nem is képes létezni.
Vége
ESTÁS LEYENDO
A démon és a boszorkány (Befejezett)
FantasíaVladimir a hegyi gyogyító boszorkányok királya és egy nap az emberek segítséget kérnek tőle mivel az egyik gonosz hívő megidézett egy gonosz démont.