✡Ötödik✡

2.2K 168 4
                                    

Vladimir pov.
Felmentem a toronyba, ahol rexia társaim, az orinox - ok épp a csillagokat vizsgálták.
- Áh, Felség! Pont jókor jött! Nézze csak! - mutatta az egyikük és odatolt, hogy nézzek bele a távcsőbe. Egy fényes, izzó gömböt láttam, amint száguld a sok csillag között.
- Ismerősnek tűnik.
- Ez itt az "Új élet" üstökös. Hamarosan itt az idő, hogy egy új rexia szülessen.
- Az amarénak egyike, igaz?
- Kupidó csillagképe ragyog, szóval igen. Szerencsére semmi nem utal balszerencsére, vagy bármilyen csapásra. Annak ellenére, hogy ön egy démont hozott falaink közé.
- Már tudjátok?
- A csillagok mondták el, felség! - lépett mellém még egy.
- A démon egyenlőre ártalmatlan. Én hiszem, hogy képes megváltozni. A lelke tele van bánattal és haraggal.
- Furcsa, a legtöbb démonnak csak bosszúvágy van a lelkében.
- Pontosan ezért hiszek benne. Jó estét! - mondtam és lementem a pincéhez, ahol ott volt bent a démon.
- Most miért vagy itt? Ha tovább kenegetsz tejjel biztos sajt fog érni a bőrömön. - mondta mire felkuncogtam. Ez egy kicsit viccesen hangzott.
- Csak tudni akartam, hogy jól vagy e! Fájnak még a sebeid?
- Miért csinálod ezt?
- Mit?
- Hát, hogy folyton megnézed, hogy vagyok, meg, hogy állandóan pátyolgatsz és ellátsz?
- Ezt törődésnek hívják! A szüleid nem törődtek veled?
- Az egyetlen, aki egy démonnal valaha is törődik, az a mestere, ezért vagyunk hűek hozzájuk. - mondta. Leültem mellé a földre.
- Neked van mestered?
- Van.
- És ki az?
- Nem kötöm az orrodra.
- Hát jó. - mondtam nyugodtan mire meglepetten rám nézett. - Nem foglak téged faggatni. Majd elmondod amikor te akarod.
- Huh! Soha életemben nem találkoztam még olyannal mint te! - mondta nevetve. Vegre nevetett és mosolygott egy kicsit. Felmentem a szobámba és hoztam egy hajkefét. Leültem vissza mellé és nagyon óvatosan elkezdtem neki kifésülni a haját. Igyekeztem nem húzni neki. Csodaszép hollófekete haja volt és nagyon hosszú. Ahogy sikerült kibontanom a csomókat már tisztán láttam az arcát. Nagyon jóképű volt, leszámitva azt a ronda heget a szája sarkában.

A démon és a boszorkány (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora