💎Ötödik💎

1.9K 175 9
                                    

Vladimir pov.
Este volt mire Amor haza ért, vidámnak tűnt.
– Szia, kincsem! Mi volt ma az iskolában?
- Szia, anyu! Az amaréna rexiák mutattak egy szerelmi bájitalt és lett egy barátom!
– Tényleg! Ez nagyszerű! Ki az?
– Egy kedves lény! Mi van vacsorára? – kérdezte izgatottan. Nem akartam letörni a lelkesedését, ezért hagytam a témát. Leültünk vacsorázni és végre lelkesen evett. Eddig folyton csak piszkálta az ételt. Kezdtem azt hinni, hogy el fog fogyni szegénykém. Már így is vékony volt szegenykém.
Az ágyamban feküdtem és a csillagokat néztem, ahogy ezressével sorakoznak az égbolton. A rózsa, amit Igortól kaptam még ragyogott, mellette a csokor, amit tegnapelőtt szedett a kisfiam.
— Te mit látsz ha felnézel? – kérdeztem ábrándozva. A tekintetem ismét a levélre vándorolt. A kezembe fogtam és megforgattam. Egyszerű papír volt. Talán most van itt az ideje. Kinyitottam.

Szerelmem, ha szólíthatlak így,
Tudnod kell, hogy szerettelek, igazán szerettelek. Te megtanítottál a kedvességre és a szeretetre, megmutattad mi a szabadság. Melletted tudtam, hogy többé nem az vagyok, aki addig voltam. A célom valóban az volt, hogy ellopjam a kulcsot és végezzek veled, de ahogy megismertelek rájöttem, hogy képtelen lennék rá. Belédszerettem és boldog voltam. Emlékszel, amikor kint voltunk a mezőn és a kilátást néztük? Amikor megcsókoltalak az már azért volt mert szerelmes voltam. Amikor pedig nekem adtad magad, megértettem, hogy létezik mennyország. Azok a csodás percek, most is gondolok rájuk. Nekem lehet, hogy most végem, de inkább halok meg, mint sem, hogy ártsak neked. Annyira sajnálom.
Szeretlek, örökké
Igor

A levél végén nem bírtam tovább és sírva fakadtam. A hangos sírást gondolom meghallotta Amor mert a következő percben beszaladt a szobámba és megölelt.
– Anyu! Mi a baj? – kérdezte aggódva mire magamhoz szorítottam a kis testét.
– Semmi baj, édesem! Nincs semmi baj! – zokogtam és megsimogattam a fejét. A közelsége viszonylag megnyugtatott. Kit akarok álltatni? Még mindig szerelmes vagyok abba a démonba.

A démon és a boszorkány (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora