💎Harmadik💎

1.9K 167 11
                                    

Vladimir pov.
A kertben ültem a kisfiammal, aki a gyémánt rózsákat nézegette nagy lelkesedéssel. Az apjának is az a virág volt a kedvence. A levél, amit kaptam azóta is ott hever bontatlanul az asztalomon, egyszerűen nem vitt rá a lélek, hogy kibontsam. Sosem hittem az árulása után, hogy hiányozni fog, de igazából már az első nap óta hiányzik. Hiányzik a mély hangja, amivel a fülembe suttogott, a nagy kezei, amikkel átkarolta a derekamat, az ajkai, ahogy finoman összeérinti őket az enyéimmel. Az emlékek hatására egy könnycsepp folyt le az arcomon.
- Anyu, mi a baj?  - kérdezte a kisfiam, aki észrevette a könnyes arcomat és már aggódó arccal állt előttem a háta mögött rejtegetve valamit.
- Óh, semmi baj, édesem! Mit rejtegetsz a hátad mögött? - töröltem le gyorsan a könnyeimet és kíváncsian néztem a kis angyalomat, ahogy egy csokor virágot nyújt nekem.
- Ezeket neked szedtem!
- Aranyból van a szíved, kincsem! - pusziltam meg a homlokát.

Igor pov.
Fogalmam sincs, hogy mi történt. Egyszercsak fény gyulladt és a következő pillanatban már olyan világos volt mindenhol, hogy azt hittem ott helyben megvakulok. Eltelt jó pár ótra mire a szemem valamennyire megszokta a fényt és láthattam, hogy egy erdőben vagyok. De nem akár milyenben, ez itt a rexiák egyik tisztása. Ám ahogy magamra néztem jobbnak láttam, ha nem mutatkozom sehol. A ruhám már csak cafatokban, tele porral, a testem olyan sovány volt, hogy egy fa kész díva volt mellettem. Szerencsére megláttam egy barlangot a sziklák között. Azonnal elbújtam benne és bemásztam a hátuljába ahol eltakar az árnyék.
Késő estig bent ültem a sötétben, remélve, hogy senki sem jön erre. Azonban hirtelen hangok ütötték meg a fülem.
- Menj innen! Maxra radag!
- Nem vagyok démon! - hallatszott egy síró hang. kicsit kiljebb másztam  és két gyereket láttam. Mind a kettő rexia volt, de az egyiknek két kicsi, fekete szarv állt ki a fejéből. A másik gyerek felette állt és tovább gúnyolta.
- Ragad cilla! Radag cilla! - dalolta gúnyosan, ennek ismerem a jelentését. Azt jelenti "démon gyerek".

A démon és a boszorkány (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang