"8 évvel később"
Vladimir pov.
Végeztem mára az oktatással. Az iskola előtt megvártam a kisfiamat az ajtó előtt, de amikor megjött csupa piszok volt.- Amor! Mi történt veled?!
- Anyu! Haza akarok menni!
- Mi volt már megint?
- Semmi. - motyogta, de ismertem a gyermekem és tudtam, hogy valamit nem mondd el. Elindultunk hazafelé, útközben nem tudtam nem észrevenni a rexiak tekintetét rajtunk. Folyton bámulják a kisfiamat és ez nagyon bánt, nem az, hogy bámulnak, hanem, hogy ezt a fiammal teszik. Szegény így is elégge lehangolt.
Mire végre haza értünk lemenőben volt a nap. Amor egyből a szobájába szaladt volna, de elkaptam a kezét.
- Áá! Addig nem amíg el nem mondod mi történt!
- Nem fontos!
- Ha komoly a dolog akkor igen! Mi történt? - kérdeztem mire végre leült az ágyamra és elmondott mindent.
- Ma láttam ahogy Moonért eljönnek a szülei. Az egyiket anyának, a másikat apának hívta! Nekem miért nincs apám? - kérdezte mire bennem megállt az ütő. Évek óta, soha, egyszer sem került szóba ez a téma. Sosem meséltem neki Igorról, úgy éreztem jobb ha nem tudja.
- Sok rexiának nincs apja édesem!
- De én akarok egyet! - mondta csalódottan és elment a szobájába. Gyűlöltem ha az én édes kis angyalom szomorú. Nem ő tehet róla, hogy félvérnek született. Ez csakis egyedül az én bűnöm.
Éjszaka, mikor már mind a ketten ágyban voltunk felpillantottam az égre, csillagok serege borította be a fekete eget. Mit gondolna Igor, ha felnézne erre az égre?Igor pov.
A sötétség mindent elnyel. Mióta lehetek már idelent? Egy éve vagy már száz? Magam sem tudom már. De minden áldott percben az én egyetlen Vladimiromra gondolok. Tőle kaphattam meg azt a szabadságot, amiről álmomban se hittem, hogy létezik. Remélem ő már elfelejtett engem. Az lenne neki a legjobb. Elárultam őt, de nem tehettem mást. Inkább viselem a terhet és szenvedek az örökkévalóságig mintsem, hogy megöljem őt. Senkivel sem beszéltem már jó ideje, talán már meg is őrültem. Ha nem tudsz semmit, az a legnagyobb őrület.
VOUS LISEZ
A démon és a boszorkány (Befejezett)
FantasyVladimir a hegyi gyogyító boszorkányok királya és egy nap az emberek segítséget kérnek tőle mivel az egyik gonosz hívő megidézett egy gonosz démont.