Igor pov.
Fürkésztük egymás tekintetét. Ez a vízvalasztó. Most vagy megteszem amiért ide küldtek, vagy folytatom és Vladimirt választom. Nem gondolkodtam sokat. Megcsókoltam és levettem a ruháját. Ha nekem végem, akkor végem, de ilyen szerelmet az életben sem fogok átelni. Végre boldog voltam és ezt ennek a gyönyörű rexiának köszönhetem. Törődött velem, befogadott engem, annak ellenére, hogy tudta mi vagyok.
Fogalmam sincs meddig tartott, de az imént egy olyan érzés járta át a testemet, amilyen soha azelőtt. Ezt is tőle kaptam.
- Ez... Ez hihetetlen volt!
- A rexiák talán sosem szeretkeznek?
- De, csak a nászéjszaka után, vagy ha ünnepnap van.
- Most nincs ünnepnap. - mondtam és a mellkasomra húztam. A szarvammal kezdett játszani és nem szállt le rólam. Annyira édes volt. Épp felöltöztünk és kimentünk a folyosóra mikor szó szerint egy fekete bomba robbant előttünk. Ott állt Valentine mester.
- Hogy merted? Minden olyan tökéletesen ment! Ott volt a lehetőség! Erre ezt teszed?! - üvöltötte a mester és a falnak csapott. Vladimir értetlenül nézett mindent.
- Er'en titram? (Fivérem?) - nézett mosolyogva Vladimirra, aki még mindig értetlenül nézett.
- Igor, miről beszél Valentine?
- Eredetileg azéri küldtem ide ezt a nyomorult sátánfajzatot, hogy megszerezze a kulcsot, a nyakadból és aztán megöljön, de úgy nézem inkább kihasználta a lehetőseget és ágyba vitt. - mondta Valentine és megragadva a karomat visszavitt minket az alvilágba.Vladimir pov.
A szobámban sírtam, amikor belépett az egyik Orinox rexia és átnyújtott valamit. Egy levél volt, az alvilágból. Igor küldte, de csak letettem a kisasztalra és nem nyúltam hozzá. Az a démon átvert pedig én bíztam benne, a végsőkig hittem, hogy talán jó a lelke, hogy még menthető. Aztán képes voltam és beleszerettem. Elhittem, hogy ő is szeret engem, pedig végig kihasznált. A fájdalmas rész az, hogy még most is szeretem.
Másnap szörnyű fájdalmakra ébredtem ezért elmentem az egyik livelle rexiához, de ő döbbenetes hírt közölt velem, mi szerint gyermeket várok.Vége az első évadnak!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A démon és a boszorkány (Befejezett)
FantasiaVladimir a hegyi gyogyító boszorkányok királya és egy nap az emberek segítséget kérnek tőle mivel az egyik gonosz hívő megidézett egy gonosz démont.