Írói pov.
Fent a hegyekben van egy titokzatos város, ahol nem emberek élnek, noha külsőre majdnem olyanok mint mi. Ők a rexiák, boszorkányok, akik az élet és a természet teremtményei. Magasan élnek, ahol az emberek nem maradnak életben ezért sosem készülnek haborúra. Politikájuk hibátlan és társadalmuk több száz éve maga mögött hagyta a magántulajdont.
A királyuk, vagyis roxallájuk fiatal, de a boszorkányok közt felnőttnek számít. Eszével és szépségével ő az egyetlen Roxalla rexia a városban és uralkodása pusztán több tisztelettel és fegyelemmel jár. Egyaránt jártas az összes tudományban és, mint minden rexia, a föld létező összes nyelvét beszéli, hogy segíteni tudjanak. Egy rexia évente háromszor hagyja el a várost, hogy kimenjen a nagyvilágba és segítsen az embereken. Az uralkodót kivéve, ki az ifjú rexiák tanításával foglalkozik. Egy rexiáról gyermekkorában dől el, hogy milyen hivatása van. Ezt egy igen egyszerű próba dönti el minden évben. Ez a ceremónia abban különbözik a többitől, hogy a Lav rexiák, vagyik fekete boszorkànyok is részt vesznek rajta. Hisz könnyen lehet, hogy az egyik fiatal utód is Lav rexia. Ha ez így van, akkor a fiatal velük tart és a pokolban folytatja tanulmányait. Gyermekeiket nem ők hozzák a világra. Honapokon át formázzák, faragják agyagból, majd ha tökéletessé válik a két szülő vérét csepegteti a szoborra és a szent forrásukban életre keltik és minden gyermek éledését megünneplik és halottaikat kriptákba temetik. Mert bár halhatatlanok, a természet csapásaitól nem mindig tudnak védekezni. Saját nyelvük egyedi, senki sem érti csak ők. Nők nem élnek köztük mivel a népük teremtője szerzetes férfi volt, aki tartott a nőktől. Ezért csak férfiak élnek együtt és ritkán házasodnak, de ha megteszik az természetes és elfogadott. Neveiket három esztendősen kapják meg, mikor kiderül az adottságuk.
A Roxallá rexia neve Vladimir, minek jelentése vezető. Épp filozófiát és bölcseletet tanított a fiataloknak, amikor egyik szolgálója kihívta a teremből.
- Etcha! Erhe mund taka ka maxra radag! (Felség! Találtunk egy gonosz démont!)
ESTÁS LEYENDO
A démon és a boszorkány (Befejezett)
FantasíaVladimir a hegyi gyogyító boszorkányok királya és egy nap az emberek segítséget kérnek tőle mivel az egyik gonosz hívő megidézett egy gonosz démont.