Po tym jak Jungkook znalazł dziecko minęły 2 godziny. Za chwilkę mieli przyjść jego przyjaciele. Brunet zastanawiał się jak wytłumaczyć zaistniałą sytuację. Kiedy tak rozmyślał rozbrzmiał dzwonek do drzwi. Pobiegł otworzyć, bo wiedział kto przyszedł. Kiedy otworzył drzwi przywitał się z przyjaciółmi i zaprosił ich do środka. Poszli do salonu gdzie czekał bobas.
- Kto to jest?!- Zapytał z entuzjazmem Hoseok i szybko podbiegł do dziecka.
- Tylko nie mów, że wplątałeś się w rodzicielstwo z przypadkową łaską?- Zażartował Yoongi.
- Nie, nie spokojnie. Ogólnie to jest ciekawa historia, ponieważ znalazłem go w szafie.- Wytłumaczył Jungkook.
- Jak się nazywa ten szkrab?- Zapytał Jin.
- No własne nie wiem...- Odpowiedział brunet drapiąc się po karku.
- Tae!- Powiedział po pewnej chwili brunet.
- Ładne imię. - Skomentował Namjoon.
- Ok, więc oglądamy coś?- Zaproponował Jimin.
- Dobrze, tylko położę Tae do łóżka i przyjdę.- Powiedział Kook.
Po chwili znaleźli się z małym w pokoju bruneta i położył go na łóżku.
- Śpij Taeś. Dobrych snów.
Po tych słowach mały zasnął w spokoju, a brunet ucałował go w czoło i wyszedł z pokoju. Pokierował się jeszcze do kuchni po napoje pi przekąski.
- Jestem i możemy zaczynać.- Oznajmił brunet wchodząc do salonu.
Po 2 godzinach film się skończył, a po krótkiej chwili usłyszeli płacz dziecka z pokoju u góry. Brunet pobiegł do pokoju, wziął Tae na ręce i skierował się do salonu.
- Dobra, my będziemy się już zbierać, a ty zajmij się małym. - Powiedział lider paczki.
- Ok, to pa i jak coś to przez kilka dni nie będzie mnie w szkole, ponieważ muszę się nim zająć, więc jak coś to jestem chory.- Oznajmił Jungkook i odprowadził przyjaciół do drzwi, by po chwili je zamknąć.
- Dobra Taeś, musimy iść do sklepu kupić ci ubranka i coś do jedzenia.
Po tych słowach skierował się do drzwi i je zakluczył, po czym pojechał do sklepu z Tae.
Gdy wrócili ze sklepu Jungkook go wykąpał i nałożył nowe ubranka.
Następnie zrobił dla niego jedzenie, które że smakiem zjadł. Po kolacji umył go tak jak siebie i położyli się spać.- Dobranoc Taeś.- Po tych słowach oboje odpłynęli w kraine Morfeusza.
CZYTASZ
Birthday surprise |Taekook| •Zakończone•
FantasyJungkook to chłopak o opryskliwym i aroganckim charakterze. Co się stanie gdy w swoje urodziny dostanie prezent od swoich rodziców? Jego życie się bardzo zmieni, nawet nie będzie wiedział kiedy... Zachęcam do przeczytania, bo to moje pierwsze opowia...