Pov. Jimin
Dziś odbywała się impreza z okazji urodzin Hoseoka. Miała być na niej ponad połowa szkoły, świetna zabawa i alkohol. Impreza miała się odbyć o 20, a była 16, więc miałem cztery godziny do rozpoczęcia. Postanowiłem na tą okazję ubrać luźną czarną bluzkę, która odkrywa trochę moje obojczyki, do tego czarno-białe rurki w paski. Włosy ułożyłem idealnie, ale nie przesadnie.
Po czterech godzinach byłem już pod domem mojego przyjaciela. Ze środka było słychać muzykę. Gdy wszedłem poczułem mocny zapach alkoholu i potu. Poszedłem w głąb domu i zauważyłem moich przyjaciół.
- Część Jimin! - Zawołał radośnie Hoseok - Super, że przyszedłeś. - Uśmiechnął się.
- Też się cieszę.- Odwzajemniłem uśmiech. - Proszę oto twój prezent.
- Ej, wiesz że nie musiałeś, ale dziękuję.
Po przywitaniu z resztą poszliśmy na kanapę i wzieliśmy napoje.
- Okej! Teraz się zaczyna się prawdziwa zabawa. Gramy w prawdę czy wyzwanie! - Zawołał Hoseok.
Po chwili wszyscy siedzieli w kółku.
Pierwszy zakręcił butelką solenizant.
Gra trwała kilka minut. Wyzwania były z kosmosu tak jak pytania.
Po chwili butelka wypadła na Yoongiego.- Prawda czy wyzwanie Yoon. - Zapytał Nam.
- Wyzwanie. - Odpowiedział w końcu po dłuższej chwili.
- Całuj się z Jiminem przez trzy minuty. - Wypalił, a mnie zamurowało.
Miałem się całować z Min Yoongim, którego od kilku lat skrycie kocham!
- No Yoongi nie wymiękaj. - Powiedział Jungkook
- Nie wymiękam. - Powiedział i po chwili wbił się w moje usta. Na początku całował powoli. Po minucie pocałunek stał się bardziej namiętny. Po chwili Min przegryzł moją wargę na co ja jęknąłem. On wykorzystując sytuację wepchnął język do mojej buzi. Zszokowany oddałem pieszczotę. Mogłem śmiało przyznać, że bardzo mi się podoba, ale wszystko niestety kiedyś się kończy.
Czas minął.
Oderwaliśmy się od siebie i wszyscy zaczęli klaskać i wiwatować.
Ciężko oddychaliśmy.
- Dobrze, więc następna runda. - Powiedział Jin z uśmiechem.
Ja do końca gry nie mogłem się skupić na niczym. Myśli krążyły w okół Mina i jego nieziemskich ust.
Przepraszam za błędy😊🙊
CZYTASZ
Birthday surprise |Taekook| •Zakończone•
FantasyJungkook to chłopak o opryskliwym i aroganckim charakterze. Co się stanie gdy w swoje urodziny dostanie prezent od swoich rodziców? Jego życie się bardzo zmieni, nawet nie będzie wiedział kiedy... Zachęcam do przeczytania, bo to moje pierwsze opowia...