8. BÖLÜM 🍷🌿

410 40 64
                                    

Uzun bir bölüm kahvenizi alıp sakin bir kafa ile okumanız daha iyi olur. Kahveli okumaya bayılırım güzel bölümleri. mimozaaaaaaaa sabırla beklediğin için teşekküler güzel meleğim 🌸💗🌿 ve

shatiny_ bir sözü bana ilham oldu okuyunca anlarsın :) ve şarkı dinelyin ayol. Üzgün yüreğim

Elinde ki poşetleri gösterip

" İçer misin?" dedi.

Şaşkınca suratına baktım. Ne içecektik? Derin bir nefes aldı ve gözlerini bana çevirdi.

"Öyle bakma bana alkol kullanıyor musun?"

Sadece başımı salladım. Çınar ağacının dibine oturduk. Yavaş yavaş solmaya başlayan yapraklar yeri süslüyordu. İkimiz yana yana oturduk arada beş adımlık mesafe vardı. Ve evet içiyordum arkadaşlarımla ya da özel gecelerde. Poşetini açtı  içinden bir içki şişesi çıkardı. Kadeh bile getirmiş olması beni şaşırtsada pek bir şey söylemedim.

Yersiz heyecanım konuşmamı engelliyordu. Ellerimle oynamaya başladım.

"Hey hep böyle susacak mısın? kendimi kötü hissetmeye başlıyorum."

Elindeki kadehi bana uzattı. Bende yüzüne baktım ve kadehi aldım. Bir yudum içtim. Tadı farklıydı.

"Aslında gereksizce çok heyecanlıyım. Ve meraktan ölüyorum. Bunu gizlemek içinde susyordum. Ama bana verdiğin bu içkinin muzzam tadı hatrına içimdeki her şeyi dökmeye karar verdim. İlk defa içiyorum bunun adı ne?"

Sesli bir şekilde güldü ne çok abartılı ne de yapmacık içten hafif sesli bir gülüş. Gözlerime baktı.

"Aslında her gün gördüğün bir şeyden yapılıyor bu içki daha doğrusu şarap karahindiba şarabı."

Şaşkınca yüzüne baktım.

"Vay canına tadı cidden muhteşem. Bunca yıl ne içiyormuşum ben. Ve karahindibaların şarabının bu kadar güzel olacağı aklımdan bile geçmezdi."

Mutluluğu gözlerinden okunan suratına baktım. Tebessüm etmişti.

"Karahindibaları bu kadar hafife alma hepimiz bu bitkinin varlığına minnettar olmalıyız. Evet bu benim için özel bir tadttır. Beraber içtiğim ilk kişisin. Genelde yalnız içerim. Başka mekanlarda ise bu şarabı asla söylemem özeldir bu içecek hemde çok. hikayesini biliyor musun?"

"Hayır bilmiyorum."

Beklenti dolu bakışlarla ona baktım ve anlatmasını bekledim. Elindeki kadehten bir yudum daha içti. Yüzüne vuran güneş ve elindeki kadehle güzelliğine güzellik katarken konuşmaya başladı

"Bahar karahindiba şarabıyla ilgili bir hikaye var. Efsaneye göre, gündüz çiçekleri toplanan eski bir keşişin evinde şifalı bir bitki doğdu. Bu bitki güneşin parlamasını emen büyülü bir şarap hazırlanıyordu.

Sebepsiz zulüm tarafından kırılan kalbi ve ruhu iyileştirdiğine inanılıyor bu şarabın.

Yardım edebildiği için mutluydu keşiş.

Eskiden bende buna inanıyorum. Ama daha sonra fikrim değişti. Bu alkolünde yerini alacak şeyler varmış."

"Muhteşem. Bunu hiç bilmiyordum ve güzel hikaye demek ruhları iyileştiriyor."

𝑲𝒂𝒓𝒂𝒉𝒊𝒏𝒅𝒊𝒃𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂𝒃ı |Yunho-Mingi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin