-3 bulan kemudian-
"jalmeoggosimida!!"
semua terus menyuap makanan ke dalam mulut.
"hmmm...sedapnya"
"tengoklah siapa yang masak"kata aku dan unnie serentak sambil menganggkat kening tanda bangga dengan masakan kami.
"disebabkan korang bagi kami makanan sedap...nah hadiah"
jaehyun memberikan unnie kotak kecik..begitu juga dengan doyoung.
"apa ni?"aku membuka kotak tersebut
kotak kecik ku berisi seutas rantai yang berbuahkan bulan sabit.kotak milik unnie pula juga seutas rantai tetapi berbuahkan bintang.
"gomawo"
"aku harap...hubungan kita berempat ni tak dapat dipisahkan macam bulan dengan bintang."
"hm?siapa kata bulan dengan bintang tak boleh berpisah?tu kalau nak hujan...bintang tak ada.bulan je"kata unnie.
"sure ke bintang sebiji pun tak ada?"
aku dan unnie mengangguk.
"tak lah.mungkin kat negara kita je..hujan kan tak turun serentak kat dunia ni.kat sini hujan,mungkin kat tempat lain.tak hujan."
"hmmm..ye tak ye jugak."
doyoung mencubit pipi ku.aku terkekek.
"eii korang ni.aku dengan eunkyung tak de pun nak cuit cuit macam tu.korang ni terlebih mesra pulak.padahal kitorang lagi tua"
"dah nama pun tua...manalah nak buat benda ni semua.kan chagiya?"kata doyoung cuba mengusik.
"betul tu betul."
"ishhh...."eunkyung mencebik.
"tak pe kyung...slowly okay?kita dulu pun macam ni jugak.diorang ni tak matang lagi...tu yang macam budak budak tu."kata jaehyun.
"ish"kali ni aku pulak yang mencebik.
"dah dah...makanlah cepat.banyak lagi daging nak panggang ni.tteokbokki tu pun banyak lagi.kena habislan malam ni jugak.tak habis tak boleh berdiri dari sini."
"thanks hana...sebab akhirnya kau terima perasaan ni."-kim doyoung.
"thanks doyoung..sebab sanggup tunggu aku dalam waktu yang lama."-do hana.
"thanks jaehyun.sebab sudi terima aku kembali."-lee eunkyung.
"thanks eunkyung.sebab faham kenapa aku terpaksa sakitkan kau dulu.thanks sebab setia dengan aku."-jung jaehyun.
THE END OF 'COME WITHIN'✨✨
so,macam mana?hambar ke tak hambar??ahahahaa..sorry sebab author dah stuck idea sebenarnya macam mana nak tamatkan cerita ni.
mesti korang tertanya tanya macam mana jaehyun dengan hana boleh couple balik en?its up to your imagination.okay?
"yeorobundeul....dont forget to like and comment okay?gomawoseoyo..manhi sarangi juseyo~~"
YOU ARE READING
Come Within[KimDoyoung]
Fanfictionstart;17 mei 2020 complete;9 julai 2020 "aku tak boleh jaehyun..aku takut aku buang masa lagi.sekarang ni aku harap sangat,kita tak pernah pun mulakan apa yang kita dah buat sebelum ni."do hana. "maafkan aku,perasaan ni terselit sekali dalam perkata...