Imię i nazwisko: Jeon [T/i]. [T/i]-Twoje imię
Rodzeństwo: Jungkook
Przyjaciele: Kim Namjoon (Joonie), Kim Seokjin (Jin), Kim Taehyung (Tae, TaeTae), Jung Hoseok (Hobi), Han Song-i
Wiek: 18
Krótki opis:
Jak miałaś 5 lat twój tata zginął w wypadku samochodowym, a że nie dogadywałaś się z matką, to gdy miałaś 18-te urodziny oznajmiłaś jej, że wyprowadzasz się z bratem do mieszkania, które razem znaleźliście. Nie miała nic przeciwko, nawet wydawałoby się, iż kąciki jej ust uniosły się lekko, razem z bratem żyjecie w luksusach, ponieważ twój tata był bardzo bogaty i większość dał wam. Zaraz rozpoczynasz 5 klasę liceum w klasie 5c, do której chodzisz z twoją przyjaciółką oraz ze swoim bratem i resztą grupy bad boyów. Uczysz się dobrze, a najłatwiej idzie ci z matematyką. Jesteś uważana za bardzo seksowną i lekko wredną, lecz dla przyjaciół jesteś miła i pomocna. Jesteś dość wysoką i szczupłą dziewczyną. Lubisz często ubierać się wyzywająco, ale nie jesteś łatwa, jak reszta szkolnych dziewczyn. Niestety twój brat należy do grupy szkolnych bad boyów i przez to często przychodzi do domu albo ze swoimi przyjaciółmi albo z jakimiś dziewczynami... Właśnie przez Jungkooka poznałaś całą grupę bad boyów i okazało się, że nie są tacy źli, jak ci się wydawało dlatego zaprzyjaźniłaś się z niektórymi a w jednym z nich kiedyś się zakochałaś, na szczęście nie na długo.
Imię i nazwisko: Han Song-i
Wiek: 18
Krótki opis:
Twoja przyjaciółka. Jest zwariowana i tak, jak ty lubi ubierać się wyzywająco. Zawsze cię wspiera i uszczęśliwia. Przez to, że często zapraszasz ją do siebie, to nie ominęło ją poznanie bad boyów, których ona nazywa BB. Jest trochę niższa od ciebie.
CZYTASZ
Potrzebuję cię... [BadBoy_JIMIN]
FanfictionW szkole jest grupa Bad Boyów, ale co się stanie gdy jeden niespodziewanie się zakocha? *16+/18+* Poboczne shipy - Namjin