Face to Face

9.3K 850 127
                                    

"Evet, son bir poz daha, tamamdır. Dağılabiliriz."

Taehyung uzun süredir onu daraltan ceketi bir çırpıda attı üzerinden. Stüdyo yeterince sıcaktı zaten. Bir de üstüne ceket gelince bayılacak gibi olmuştu.

"Eve mi geçeceğiz efendim?"
"Hayır Sooyoung ben biraz sahile ineceğim arabayı alıp. Sen de istediğini yaapbilirsin."
"Peki efendim, iyi günler."

Adımlarını hızlandırarak asansöre yetişti. Kapıyı eliyle engelleyip içeri girdiğinde bir kişi daha olduğunu farketti. Kadını tanımıyordu. Bu yüzden bir şey demeden önüne döndü.

Şimdi kadının gözlerini üstünde hissedebiliyordu. Kendisini süzüyordu. Bazen sinirlendirebiliyordu bu durum ama genellikle hoşuna gidiyordu. Bir nevi ego tatminiydi işte.

Kadına doğru hızlıca başını çevirdi ve minik bir gülümseme bıraktı. Kadının yüzü kıpkırmızı olmuştu. Önüne döndü ve kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırdı.

Asansörün kapısı açıldığında kadın derin  bir nefes verdi ve hızlıca çıktı kabinden. Ne yani bu kadar süre tutmuş muydu nefesini? Taehyung minik bir kahkaha bıraktı dudaklarından.

Bugün gereksizce keyfi yerindeydi. Gülmek istiyordu durmadan.

Çıkışa doğru ilerledi ve valeden arabasını getirmesini istedi. Montunu almamıştı. Arabada olması lazımdı.

Sanırsa.

"Buyrun efendim."

Vale eline anahtarı bıraktığında teşekkür ederim gibi bir şeyler geveledi ve arabaya bindi.

Beklerken üşümüştü bu yüzden biner binmez klimayı çalıştırdı.

Kısa sürede sahile vardığında ceketini alıp yürüyüşe başladı. Biraz yorulduğunu farkettiğinde durdu ve bir banka oturdu. Sahi sabahtan beri mesajlara bakmamıştı. 'Ya Jungkook mesaj atmışsa' diye geçirdi içinden. Hemen telefonu eline aldı ve instagrama girdi.

Hayır Jungkook mesaj atmamıştı. Üzülmüş müydü bilmiyordu ama modunun düştüğü kesindi. Sonrasında hesaba girdi. Yeni yaptıkları dergi çekimi yayınlanmıştı.

kth_official

46336 beğenikth_official For @seul_magazines15 dk önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

46336 beğeni
kth_official For @seul_magazines
15 dk önce

Yanına oturan deri ceketli çocuğu farkettiğinde irkildi. Orada olduğunu görmemişti ve ağlıyordu.

Kısa oluyor bölümler farkındayım fakat bu bölümden sonra söz veriyorum daha uzun yazacağım.

Diary | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin