Duyduğum şeyle olduğum yerde çakılı kaldım. Birkaç kez gözlerimi kapatıp açtım. Bir hayal olmasından korkuyordum. Ama hayır, değildi. Besbelli gerçekti işte.
"Taehyung-"
"Biliyorum benden iğreneceksin, belki de bu zamana kadar arkadaş olarak gördün beni. Ben, bense sana başka bir şekilde sevgi besledim."
Hızlıca yanına gittim ve kollarımı boynuna sardım.
"Hayır Taehyung, senden iğrenmem, iğrenemem. Ve ben, ben de seni başka şekilde seviyorum."
Taehyung kollarımdan ayrıldı ve yüzüme şok olmuş bir ifadeyle baktı.
"Gguk sen ne-"
"Ben de seni seviyorum Tae."
Hâlâ yüzündeki salak ifade gitmemiş, öylece bana bakıyordu.
"Heyoo duyuyor musun beni? Sana dedim. Alooo"
Olayın farkına yeni varmış olmalı ki kocaman gülümsedi ve bu kez o bana sarıldı.
"Tanrı'ya rüya olmaması için yalvarıyorum şu an."
"Ben de, ben de..."
Gecenin ilerleyen saatleri bizim için eskisi gibi geçti. Ama ikimiz de çok daha mutluyduk bu sefer. İzlediğimiz film çok kötü olmasına rağmen o gece, orada izleyince çok güzel gelmişti bana.
...
"Hassiktir, ciddi misin?"
"3. soruşun ve evet ciddiyim Woo, anlamamakta neden ısrarcısın."
"Aman sen de be, her gün arkadaşımız modelle sevgili olmuyor herhalde."
"Hor gon orkodoşomoz-"
"Zorlama, kes."
Ağzıma tıktığı tofuyu yutmaya çalışırken az daha boğulacaktım. Aptal çocuk benden çok heyecan yapmıştı.
"Düşünsene belki birlikte çekim bile yaparsınız."
"Aynen seni de kucağımıza oturturuz, aile fotosu gibi olur."
"TANRI AŞKINA NEDEN BU KADAR GERGİNSİN BE ADAM!"
"BİLMİYORUM İLK SEVGİLİM ONDAN OLABİLİR Mİ BE ADAM!"
"Ne?"
"Ne ne?"
"Nasıl ilk sevgilin?"
"Bayağı, hiç sevgilim olmadı öncesinde."
Bunu söyledikten sonra 2 dakikalık bir kahkaha krizini asık bir yüzle izleyeceğimden haberim yoktu.
"Ya-yani senin hiç sevgilin olmadı, bir de bu tiple ."
Kahkaha atmaktan konuşamıyordu.
"Evet, çünkü birinden hoşlanmadım öncesinde ondan olabilir mi acaba."
Gözünden akan yaşı sildikten sonra ifadesini ciddileştirip karşıma oturdu.
"Nasıl yani benden de mi?"
Onu pataklamamı durdurmaya bile mecali yoktu hâlâ gülüyordu. Aptal bu çocuk.
"Tamam, tamam bırak beni."
"Senden tavsiye istemeye geldik, geyik yapıp duruyorsun."
"Garip geldi 21 yaşında hâlâ bir sevgilinin olmaması."
"Var sevgilim."
"Yani öncesinde."
"Aynen, aynen hadi anlat ne yapıyor bu sevgililer?"
"Yani ben heteroyum biliyorsun, gayler nasıl ilişkiye giriyor bilmiyorum, videoları vardır internette izleyebilirsin."
"APTAL CİNSELLİKTEN BAHSEDEN KİM!"
"NE BİLEYİM LAN BEN İLİŞKİ TERAPİSTİ MİYİM BEN NE BEKLİYORSUN!"
"Off, napacağım ben?"
"Akışına bırak kardeşim, ne kastın be. Eskisi gibi olacak sadece daha temaslı, arzulu ve şehvetli."
"CİNSELLİK İMASI YAPMASAN ÖLÜR MÜSÜN BE ADAM!"
"Tamam, sustum be. Ama ciddiyim akışına bırak, nasıl olacaksa öyle olur zaten."
"Teşekkürler hiçbir boka yaramayan tavsiyelerin için."
"Ne demek her zaman buradayım."
Uzun zaman oldu sanırım, emin değilim, olmamış da olabilir her neyse Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur, sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary | Taekook ✓
FanfictionJeon Jungkook hayran olduğu ünlü modelin dmlerini günlük gibi kullanırken fark edileceğini hiç hesaba katmamıştı.